Inlägg från: Liten men naggande |Visa alla inlägg
  • Liten men naggande

Vill inte träffa pappan mer

som gammalt skilsmässobarn måste jag bara höja ett varningens finger. Mina föräldrar hade ie princip likadan relation som ni verkar ha och jag spelar rätt ofta ut korten pappa:jag sover hos mamma, Mamma:jag sover hos pappa -när jag ville sova hos någon kille eller  gå på en rolig fest.

Slutade också i princip vara hos min pappa när jag var 16 -var ju inte ett barn längre och tröttnade på att kuska runt (var heller hos någon pojke eller mamma). Min pappa gjorde inget fel men hans beteende mot min mamma fick mig -trots att mamma aldrig försökte få mig tilldet -att välja mammas sida.

Idag har vi en ok kontakt, jag känner nog inte att jag har en pappa på riktigt men det har inget med umgänget som liten att göra utan att han om och om igen svek mig och min mamma och inte "fanns där" när det var viktigt när jag var liten.

När jag tog min universitetsexamen missade han den för att han spelade golf....då röt jag ifrån och pratade inte med honom på ett tag och han fattade hinten och kröp senare typ till korset. 

Svar på tråden Vill inte träffa pappan mer