• Äldre 1 Feb 01:18
    75489 visningar
    16 svar
    16
    75489

    Mens en vecka för tidigt? MF?

    Jag hade mens den 7/1 och den 23/1 (ca.3 dagar efter ber äl) fick jag "mens".
    Blödde precis som vid mens, med klumpar och allt, men ingen värk öht.
    Är fortfarande väldigt förundrad över vad detta kan ha varit...2 veckor tidig mens liksom..
    Kan ju verkligen inte vara mf heller, ägget skulle ju inte ens ha hunnit fästa..

  • Äldre 2 Feb 15:09
    #9

    Tjaa...det finns ju typ tre alternativ, och vad jag har föstått så finns det inget man kan göra för att ta reda på vilket utav dom det är. Förutom om det var nidblödning då, för isf lär du ju kunna plussa om en vecka ungefär.

    1. Tidig mens, helt enkelt, en vecka är ju egentligen inte så mycket faktiskt.
    2. Nidblödning, finns ju folk som blödit rejält och trots det blivit gravida.
    3. Tidigt MF.

  • Äldre 2 Feb 15:10
    #10

    Och eftersom min (förmodade med 99% säkerhet) mens kom hela två veckor tidigt så kan nog din komma en vecka tidigt :)
    Hade som sagt aldrig haft oregelbunden innan heller, kroppen gör lite som den vill ibland.

  • Äldre 4 Feb 12:58
    #13

    Det var mens 2 veckor för tidigt för min del kan jag konstatera nu, istället för BIM om tre dagar har jag superutslag på ÄL-stickan idag! Nu håller vi tummarna..... Tyst

  • Äldre 4 Feb 13:06
    #15

    Blev nästan chockad att det visade såhär starkt, haha! Trodde det skulle dröja ett par dagar till, har liksom inte haft nån vidare stegring på de tidigare stickorna som du ser. Här behövs ingen "hjälp-är-detta-positivt-tråd" inte, känns bra, haha Skrattande


Svar på tråden Mens en vecka för tidigt? MF?