Inlägg från: septbebis |Visa alla inlägg
  • septbebis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Tack alla. Jag begär 33 kr av köparen då.

• septbebis

Kajsan: Det måste vara nåt rekord!

• septbebis

Om jag ska köpa frimärken här i min närbutik så kostar ett 5,50-kronors frimärke 6 kr! Nån som vet om de får göra så? Jag blir irriterad på att de gör så, för jag har ingen lust att betala den där extra 50-öringen.

• septbebis

MayaS: Ahaaa. Tror att jag ska maila posten och höra efter.

• septbebis

Jisses!

Undra förresten hur mkt Tradera får i provision för den klockan?

• septbebis

Jag, personen hade ju inga köpta varor tidigare. Jag har nog gått på för många blåsningar från "nollköpare" så jag är ju tveksam till att personen kommer att betala.... Spec. när summan är på så pass mkt...

• septbebis

Alla ni som är "nollare"... det är nog bara jag som är lite negativ för tillfället. För det är så att jag sålt 3 st kläder som inte blivit betalda ännu och denna köpare är en "nollare". Inte första ggn jag råkar ut för såna personer. Det händer dessvärre allt för ofta.

• septbebis

sleeping sun: Såna personer som har noll omdöme/betyg.

• septbebis

Diwa: Jga har aldrig fått kvitto då jag lämnat in över disk?

Jag betalar inte tbx om posten slarvar. Det har hänt mig 1 ggr att posten slarvat bort paketet. Iaf är det var köparen påstod...

• septbebis

Om jag själv bjuder på nåt så vågar jag inte buda för så stora summor OM det skulle komma bort på posten. Det dyraste jag köpt är ett TV-spel för 200 kr (med porto).

• septbebis

jen7504: Man får inte ångra bud = man måste köpa saken.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...