• Äldre 9 Feb 20:43
    75526 visningar
    414 svar
    +1
    414
    75526

    Mulliga/Stora/Tjocka tjejer!

    Tycker det är så mycket snack om vikten hit och dit, men vågar nästa påstå att det flesta killarna gillar tjejer modell större, mycket sexigt. Min  största jag har varit tillsammans med hon vägde 150 kilo och det var underbart, så tjejer visa er, var nöjda med era kroppar, vi är många som älskar er =). 

  • Svar på tråden Mulliga/Stora/Tjocka tjejer!
  • Äldre 9 Feb 22:31
    #1

    Tack! :)

  • Anonym
    Äldre 9 Feb 22:32
    #2

    Tackar ;)

  • Marzen­ie o dzieck­o
    Äldre 10 Feb 00:04
    #3

    :)

  • Anonym
    Äldre 10 Feb 04:06
    #4

    Men kom igen. Det är ju inte sant. Du kan inte dra slutsatser om den manliga befolkningen utifrån att du själv går igång på tjockisar. 150 kilo är ohälsosamt och formlöst.

    Jag har både varit tjock och smal. Det var som natt och dag ur uppmärksamhetsaspekt. Nu när jag är smal stöter killar på mig HELA tiden. När jag var tjock var det ingen som såg åt mitt håll.
    När mitt tjejgäng går ut är det ALLTID de smala tjejerna som får mest uppmärksamhet.
    När killar ska lista sina favoritutseenden brukar det till 99% vara smalisar. Starta en tråd och be killar visa bilder på sina favorittjejkroppar får du se hur få det är som lägger upp bilder på tjockisar...

  • Äldre 10 Feb 08:11
    #5

    Jorå för sjutton! Men det finns en övregränns iallafall för min smak, är själv ihop med entjej modell större 100+ och hennes former är underbara. Jag gillar nog tjejer som ligger mellan 80-110 mest. Då brukar det vara mest vackra former.

  • Äldre 10 Feb 20:19
    #6

    Det är intressant det där med smal eller tjock, inte så konstigt att "killar" raggar på smala tjejer eller föredrar smalisar, det är för att samhället tycker att det ska vara så, jag har varit likadan själv "för att man skulle" men det fan så mycket sexigare, mysigare,kåtare med en tjej modell större, och jag vet att det är massor av killar som tycker så, det har bara inte "kommit ur garderoben ännu"  

  • Äldre 16 Feb 20:52
    #7

    Finns det någon som vet någon dejting sajt där man kan träffa stora vackra tjejer?

  • Anonym (mulli­g)
    Äldre 16 Feb 20:56
    #8

    är inte mullig.se en träffpunkt för oss lite grövre?

  • Äldre 16 Feb 21:09
    #9

    mmm den sajten har jag glömt, var medlem där förrut, och störde mig på att man "skulle vara så mycket medlem"  men håller med om att det är fina tjejer där,  vill gärna hitta flera, och självklart kan ni alltid skriva här till min inbox här =)

  • Äldre 16 Feb 21:10
    #10

    Jag har också erfarenheten att många killar gillar större tjejer. Jag är själv ganska stor och det saknas verkligen inte anbud från många olika håll. Tror att det beror mycket på hur man bär sina kilon. Jag har alltid snygga kläder, fixat hår och sminkad. Jag har ett fint ansikte och en kurvig kropp och det uppskattas av många, dock inte alla.

    mulligt.se är en bra träffpunkt för oss lite större. Har träffat min älskling där ;)

Svar på tråden Mulliga/Stora/Tjocka tjejer!