• DuqJag

    Läser till undersköterska på NTI?

    Jag läser till undersköterska via NTI och vill gärna komma i kontakt med andra som läser där eller bara läser på distans.Bor man nära kan man ses och prata med varandra om vissa frågor eller bara prata här.All iinfo är bra info...Hör gärna av er till mig. Läser just nu Vård och omsorgsarbete.
    Mvh Ida

  • Svar på tråden Läser till undersköterska på NTI?
  • DuqJag

    nej jag läser vård och omsorgsarbete
    Det är ganska kul...

  • Patricia Maria

    hej, jag läser också till uska via NTi.. Hel tid, 3 små barn uchssss hahahhahaa just är jag inne på min första vecka om Apu. få ser hur det blir

    om du blir så vi kan "ses" här.

  • DuqJag

    Vad kul att det finns fler än jag jag ska ut på praktik nästa vecka det ska bli kul.
    Hur tycker ni att det funkar?
    Med skolan..

  • CSh
    DuqJag skrev 2011-03-04 17:00:31 följande:
    Vad kul att det finns fler än jag jag ska ut på praktik nästa vecka det ska bli kul.
    Hur tycker ni att det funkar?
    Med skolan..
    Jag skulle haft APU i omvårdnad från och med måndag nästa vecka, men inte fått någon praktiplats än, hmmm
  • DuqJag

    Inte jag heller försökt nå henne men utan resultat. inte bra :(

  • CSh
    DuqJag skrev 2011-03-07 10:30:10 följande:
    Inte jag heller försökt nå henne men utan resultat. inte bra :(
    Är det sant?? Har du samma praktiksamordnare som jag? Anna Lidman?
  • DuqJag

    Ja vi har nog samma jag fick praktik vecka 17 så detblir lång tid att vänta på betyg... Känns inte så kul.
    Hur går det själv?

  • CSh
    DuqJag skrev 2011-03-20 16:25:28 följande:
    Ja vi har nog samma jag fick praktik vecka 17 så detblir lång tid att vänta på betyg... Känns inte så kul.
    Hur går det själv?
    Fortfarande strul och jag orkar inte med nån praktik nu, ska ha barn om 7 v ca och har en del problem utöver det. Så det får bli senare eller så gör jag om hela kursen senare. Jag tycker dom skött det dåligt!
Svar på tråden Läser till undersköterska på NTI?