• linda åk

    Tips på hur man blir frisk snabbt??

    Känner mej jätte febrig äter alvedon o så o huvudet sprängs snart tror jag o snorar en massa helt slutkörd försökt vila o så men har ni bra tips??

  • Svar på tråden Tips på hur man blir frisk snabbt??
  • Oj vad det blåser

    Ät nyttigt och vila massor!! Drick mycket också!

  • Jessi1982

    Tror inte att det finns några Quick- fix för att bli frisk snabbare. Vila vila vila och försöka få i sig näring är det enda som biter . Krya på Dig!

  • Jessa med 3

    Sov! Det är bara vila som gäller (och lite Alvedon och nässpray om du behöver)! Krya på dig!

  • linda åk

    Oki tack för svaren! =) hoppas jag blir bättre snart, jobbigt när man har en hund som ska ut oxå... =(

  • Lovely Miia

    jag var sjuk i en vecka.. jag levde på alvedon o panodil för min skallevärk gick INTE över..

    Men drick mkt.. Proviva drack jag mkt, o vatten....


    Julian December 2007 & Bebis April 2011
  • nygammal

    Verkar som om det tar mycket längre tid än vanligt att bli frisk från en vanlig förkylning så här under slutet på graviditeten... Jag är i v 35 och det känns som om den här förkylningen aaaaaldrig ska gå över! Har haft halvtäppt näsa sen v 12 - och nu är det som om någon stoppat karlssons klister i den - totalt igentäppt. Usch.


     


    Ja ja - kanske är bättre att man är förkyld nu, så kanske man slipper sen när det är dags att föda. Hörde ni förresten om Peter Jidhes fru - vars förlossning utlöstes 10 dagar innan BF p g a vinterkräksjukan? Hon låg på förlossningen och födde och kräktes... FY FAN - det måste vara mardömmarnas mardröm....

  • Gliimma

    Jag och sonen var rejält sjuka förra veckan, hög feber, hostiga och snoriga. Vi levde på panodil, nässpray och cola. Låg i 7 dagar med skiten. Finns nog inget sätt att "bota" det på. Drick massor, vila och ta febernedsättande.

Svar på tråden Tips på hur man blir frisk snabbt??