• Anonym

Lever jag en lögn?

Jag har också fantiserat om tjejer men tror inte att jag egentligen skulle vilja ha en relation till en tjej..

Tror man blir avtänd på sin kille och även alla män när man hela tiden känner press på sig att behöva ha sex fastän man inte har lust. Så är det nog för mig iallafall. Har inte heller mycket lust över huvudtaget just nu, har tre barn varav en bebis, orkar helt enkelt inte.... Tyvärr blir det att jag har sex fast jag kanske inte riktigt vill för att slippa "tjat", tror inte att det skyndar på lusten precis..Känner mig också nästan äcklad av min man just nu, tyvärr.

Tanken på en annan man och hans kuk, som tjatar, finns ju inte precis i ens sexfantasier då, eller hur, haha...

• Anonym

Det är väl klart att man blir äcklad och av med sexlusten när ens man beter sig som en 5-åring och tjatar om sex! Kan ni inte säga till era män på skarpen? Varför ställer ni upp på sex? Herregud, vi lever på 2000-talet, kvinnor har rätt till sina egna kroppar och mannen ska inte få det han vill när han vill... kom igen nu!

Svar på tråden Lever jag en lögn?