Inlägg från: workmonday |Visa alla inlägg
  • workmonday

Jag har blivit jätte rädd att dom ska neka mig. Vad ska de "behövas" för att dom ska neka? mitt BMI ligger långt över 35 men jag har inte diabetes eller nått?, aaah. jag är jätte nojjig.....

• workmonday

jag har blivit sjukskriven en månad pga att jag inte klarar gå till skolan. Jag hade gått upp 10 kg sen sist jag va hos min husläkare några månader innan. Men jag är ändå jätte rädd att dom ska neka mig. vet inte vad jag gör då eftersom jag inte klarar gå ner på egen hand. försökt i 4-5 år.

• workmonday
    myrtel87 skrev 2012-01-30 14:08:46 följande:
    Fick min op tid idag de känns så overkligt!! 14 mars läggs jag in. De tog ca 4 mån från skickad remiss från vc till op :D dom säger art de går fort att dom "kommit ikapp" sina op :) i varjefall på Sthlm sjukhusen :)
    vilket sjukhus? :)
  • workmonday

är det någon som ska eller har op på norrtälje sjukhus och kan berätta om de e bra eller inte?

• workmonday

Fortfarande lite rädd. Många frågor som går runt i huvet. Är rädd och välja fel sjukhus eller att jag inte ska gå ner alls eller att jag inte får den......

• workmonday

Myrtel87: tack så mkt för du svarade.
    Tyvärr så har jag inte någon bra erfarenhet alls av sjukhus :/ så är jätte jätte nervös.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)