• änglen

    Vad har du för intressen? vad är roligast att göra enligt dig

  • Svar på tråden Vad har du för intressen? vad är roligast att göra enligt dig
  • faffner

    Spela world of warcraft med mina vänner och min sambo, hålla på med djur och att vara ute i naturen. Det är mina favoritsaker!

  • Petra123

    Det bästa, och som gör mig lugnast och mest harmonisk är att vara i stallet med hästar. Få greja, borsta, klappa, prata...Man glömmer alla bekymmer och all frustration man hade innan man kom dit

  • MissAdelaide

    Älskar att att göra kreativa saker. Pyssla, renovera möbler, vara i trädgården/växthuset och fixa, inreda i hemmet eller varför inte i lekstugan.

  • änglen
    MissAdelaide skrev 2011-02-20 13:28:14 följande:
    Älskar att att göra kreativa saker. Pyssla, renovera möbler, vara i trädgården/växthuset och fixa, inreda i hemmet eller varför inte i lekstugan.
    och jag gillar att ha fint men inte själv göra det ;) he he men har kreativa ideér däremot
  • Snooze

    Läsa! Läser sjukt mycket....spelar ingen roll om det är verkliga dokumentärer eller tantsnusk

    Spelar mycket Tv-spel (blir lätt så med en sambo som är tv-spelsutvecklare )

    Sen är det mina älskade reptiler. Där kan jag tillbringa många timmar med att bara titta på dom, finns inte något djur som är vackrare och mer facinerande än just ormar....älskar allihop av mina 32 stycken
    Det blir en hel del jobb med rengöring, matning och fix med terrarium.

  • änglen
    Snooze skrev 2011-02-20 14:41:30 följande:
    Läsa! Läser sjukt mycket....spelar ingen roll om det är verkliga dokumentärer eller tantsnusk

    Spelar mycket Tv-spel (blir lätt så med en sambo som är tv-spelsutvecklare )

    Sen är det mina älskade reptiler. Där kan jag tillbringa många timmar med att bara titta på dom, finns inte något djur som är vackrare och mer facinerande än just ormar....älskar allihop av mina 32 stycken
    Det blir en hel del jobb med rengöring, matning och fix med terrarium.
    är han din sambo? tv-spelutvecklare? Då kanske du vet vad min son kan vända sig han är sjukt duktig på att göra tv spelsfigurer & allt som har med redigera & skapa avatarer mm på datan skulle du kunna fråga din sambo hur man gör han är 17 år & går media just nu :) skulle bli jätteglad för svar han är bra på typ Assasins creed avatarer mm
  • alvaereva
    änglen skrev 2011-02-20 11:14:12 följande:
    du kan få komma till vår underbara trädgård & på 1000 kvadratmeter stor gammaldags :) jag har inget intresse tyvärr men älskar den ändå... :)
    Oooohh!!! Vilken potential!

    Jag kom på att jag också gillar att städa, baka och laga mat. Gör det så ofta jag kommer åt.

    Reser gärna, men drömmer mig oftare bort och planerar resor som vi ska göra i framtiden. Läser på om olika ställen, kollar flygbiljetter, hotell och utflyktsmål/sevärdheter... Himla roligt!

    Gillar också heminredning och gillar att gå på loppis och fynda och göra om möbler och sånt.

    Att se på serier är också ett nöje jag har kvällstid. Just nu är det Deadwood.
  • änglen
    alvaereva skrev 2011-02-20 16:13:19 följande:
    Oooohh!!! Vilken potential!

    Jag kom på att jag också gillar att städa, baka och laga mat. Gör det så ofta jag kommer åt.

    Reser gärna, men drömmer mig oftare bort och planerar resor som vi ska göra i framtiden. Läser på om olika ställen, kollar flygbiljetter, hotell och utflyktsmål/sevärdheter... Himla roligt!

    Gillar också heminredning och gillar att gå på loppis och fynda och göra om möbler och sånt.

    Att se på serier är också ett nöje jag har kvällstid. Just nu är det Deadwood.
    ååå loppis me like :)
  • Snooze

    ängeln: Det finns ju tyvärr inte mycket till utbildning på det området så många spelföretag anställer faktiskt själv-lärda männinskor. Det finns inte så många företag i sverige och då är det i Stockholm, Göteborg och Uppsala de flesta ligger. Men några av de största är ju Starbreeze Studios, Dice, Grin, Avalanche, Massive Entertainment, Machine Games eller Jadestone. Det enklaste är att hålla utkik efter de tjänster de söker alternativt lämna in ett cv med ordentliga arbetsprov. Hoppas det går bra för killen och det är faktiskt en bra bransch att ge sej in i då de söker duktigt folk med ljus och lykta.

  • JanaLiiN

    Dans. Gillar allt som har med kroppsrörelse att göra. Pardans är extra kul för då får man dessutom mycket social interaktion.

  • Superbia

    Läser gör jag oftast när jag känner för att slappa lite, så det är ett "vardagligt" intresse. Men utöver det älskar jag att planera inredning! Det händer inte lika ofta, men när det väl är något på gång blir jag väldigt engagerad och tycker att det är hur roligt som helst. Scrappar gör jag i perioder också, men har haft en liten svacka nu. Ska se om jag kan komma igång snart igen.


    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • anja1661

    träna, göra tårtor, laga mat, se på serier/film, umgås/hitta på något roligt med familjen såsom bio eller badhuset....
    hemmafester, heminredning/renovering, resa, dokumentera: skriva dagbok om barnens liv, utveckling och framsteg....

    ja det är väl lite av det jag tycker är roligt!

    är kontrollfreak av den värsta sorten så ett annat intresse är att planera

  • Verkligen

    Just nu är mitt jobb min hobby. Älskar att få åka hemifrån och komma dit och träffa människor och vara mig själv.
    Annars gillar jag att läsa, att rida och gå ut och äta och såna saker. Har ingen specifik hobby utan gillar många saker som ofta är självklarheter för andra.


    ♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • Pimpinellan

    Läsa böcker
    Pyssla i trädgården-längtar ihjäl mig efter våren!
    Gå på loppis och leta antika saker
    Arkeologi-jag,jag vet att jag  är mossig...

  • änglen
    Snooze skrev 2011-02-20 19:18:40 följande:
    ängeln: Det finns ju tyvärr inte mycket till utbildning på det området så många spelföretag anställer faktiskt själv-lärda männinskor. Det finns inte så många företag i sverige och då är det i Stockholm, Göteborg och Uppsala de flesta ligger. Men några av de största är ju Starbreeze Studios, Dice, Grin, Avalanche, Massive Entertainment, Machine Games eller Jadestone. Det enklaste är att hålla utkik efter de tjänster de söker alternativt lämna in ett cv med ordentliga arbetsprov. Hoppas det går bra för killen och det är faktiskt en bra bransch att ge sej in i då de söker duktigt folk med ljus och lykta.
    ok tack så mycket ska kolla upp detta :) din sambo råkar inte kunna fixa kontakt ;) om han skickar in sina alster typ...
  • Snooze

    Just nu har han lite svårt med det. Han har jobbat flera år på Starbreeze men bytte i november till Machine Games och det är ett helt nystartat företag som inte hunnit komma på fötterna helt. Så där är det lite svårt att se vilka typer av tjänster som kommer att behövas eftersom alla som ska börja har inte börjat än. Dessutom kan det nog tyvärr vara så att om dom behöver folk så kommer dom endast ta in riktigt duktiga som jobbat länge och kan kliva in direkt på en hög position eftersom dom inte har tid/möjlighet att lära upp någon...
    Men Starbreeze vet jag söker folk, även om jag inte vet exakt vad dom är ute efter.

Svar på tråden Vad har du för intressen? vad är roligast att göra enligt dig