Inlägg från: lier1979 |Visa alla inlägg
  • lier1979

En unge i minuten

Vi har blivit filmade! Första barnet. Väntar med spänning på attfå se det färdiga materialet! Skönt att man får godkänna det innan det sänds :) Vi kommer vara med rätt sent i serien. Tre av rummen hade monterade kameror, fyra per rum tror jag det var. Jag tänkte inte på kamerorna efter en stund. Det gäller nog att inte vara för självkritisk när man får se sig själv... :)

• lier1979

Särskilt kul var det när kameran var riktad mot sambon som sov i sacosäcken! :)

• lier1979

Nej faktiskt inte! :) det är nog en och annan karl som somnat där skulle jag tro! Blev lite full i skratt när jag såg trailern :)

• lier1979

Ni som blivit filmade, har ni fått se er del än? Hur kändes det i så fall! Vi väntar fortfarande på att få se det ihopklippta materialet för godkännande! JAg är sååå nyfiken och längtar till måndag för att få se hur programmet är upplagt Skrattande

• lier1979

Jag "ojade" mig lite men kände ändå att jag hade kontroll hela tiden. Hon blev dock tagen med sugklocka och då hade man ju ingen kontroll... :) Då gick det undan! Tror att det blir en fin serie.

• lier1979

Jepp det filmades rakt upp! När hon skulle köras ut för att snittas bla... Det var lite för naket för mig och sådan bilder kommer inte jag att godkänna när det gäller mig :) Då kommer dom få klippa annorlunda!

Annars var programmet jättemysigt att titta på, väntar dock med skräckblandad förtjusning på att se vår egen förlossning! Hua!

• lier1979

Det är inte äckligt med muttan, har jag aldrig påstått. Bara att jag själv inte vill visa den delen i tv och sedan får det vara hur fint som helst!

• lier1979

Dom sänder obem på femman nu på onsdsgar kl 20 i repris.

Jag har inte den uppfattningen att personalen inte peppar och tjatar på en att man ska vara uppe. Mig var dom pån hela tiden! :) Fick också EDA efter 8 timmar jobbiga värkar. Man får inte glömma att det kan vara många timmar som inte syns i tv... Vi har ingen aning om varför hon ligger ner eller hur det har diskuterats kring smärtlindring mm

Det är heller absolut inget kamerateam utan fasta små kameror som är uppsatta. Det ät noga uppgjort om man vill vara med eller inte!

Personalen var i alla fall helt underbar och informerade mig massor... Jag frågade rätt mycket också. Tyckte dom var duktiga att se mina behov. Innan edan så duschade jag, provade akupunktur och sedan lustgas. Det var sista utvägen kändes det som!

Svar på tråden En unge i minuten