• Nostalgitripp

    Fixa till skötbord.

    Hejsan!

    Det har funnits en massa trådar om att pimpa Ikeas skötbord sniglar men jag tror att alla har passerat sin tremånadersgräns nu och därför tänkte jag starta upp en tråd om detta. Dock så tycker jag att alla skötbord ska vara välkomna, inte bara sniglar (även om det nog är det vanligaste att man pimpar).

    Jag har påbörjat mitt projekt att fixa skötbordet fint nu men är inte klar på länga vägar. Det började med just ett sniglar skötbord i mitt fall och just nu ser det ut såhär:


    Jag har använt mig av mörkbrun bets (även om det ser svart ut på bilden) och du kan läsa mer om "resan" här: Länk.

    Nu vill jag veta om det finns någon mer här som håller på att fixa till sitt skötbord så kan vi ge varandra idéer och inspiration. :)
  • Svar på tråden Fixa till skötbord.
  • MillaT

    Vad fint det kommer bli :)


    Funderar på något liknande men i vit. Vet dock inte om det kommer bli just det skötbordet. Men jag har ju 7 månader på mig att bestämma mig :)

  • Nostalgitripp
    MillaT skrev 2011-04-03 18:00:44 följande:

    Vad fint det kommer bli :)


    Funderar på något liknande men i vit. Vet dock inte om det kommer bli just det skötbordet. Men jag har ju 7 månader på mig att bestämma mig :)


    Det är roligt att pyssla, och extra roligt blir det ju när man vet att man har något som ingen annan har. :)
  • Folkster

    Vad fint det blev! Vad kostar ett sånt skötbord? Är inte jättesugen att lägga massor med pengar på ett annat när man kan pyssla en hel del själv och göra det så bra.

  • hoopie

    Var hittar man betsfärg? Pris? får man använda de som gravid? Är det mycket jobb? Skaffade mig ett sniglar skötbord förra veckan och vill gärna göra något med det.. gillar inte den ljusa träfärgen..

  • Nala85

    Har för mig det kostar 249 kr på Ikea, jag har också tänkte köpa ett sånt och måla om det å pyssla lite Gladmyssiigt!!

  • Marängen86
    Nala85 skrev 2011-05-22 20:51:38 följande:
    Har för mig det kostar 249 kr på Ikea, jag har också tänkte köpa ett sånt och måla om det å pyssla lite Gladmyss
  • Marängen86

    Hur blev skötbordet när det blev helt färdigt, blev där några krokar eller liknande? Någon rolig leksak ovanför, etc? Vill ha lite ideer:)

Svar på tråden Fixa till skötbord.