• Anonym (Kalle­)
    Äldre 9 Mar 19:40
    48544 visningar
    63 svar
    +1
    63
    48544

    Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?

    Jag brukar då och då när jag är riktigt kåt ta min tjejs dildo och knulla mig själv i röven med den. Hon har ingen aning om det och jag anar att hon inte skulle uppskatta det. Finns det fler killar som gör så här?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 22:41
    #5
    lykantrophona skrev 2011-03-09 21:30:44 följande:
    Jag hoppas verkligen ni använder en kondom på den eller tvättar den sjukt noggrannt efteråt. Oschysst att riskera att ge tjejen infektioner på grund av något sådant.

    Skaffa egen!
    Lite tvål & vatten, sen är den som ny.

    Ställningen just nu är 7-5 till hemmalaget (vi som tar den i röven). Tänk på det tjejer, nästa gång ni tar fram det ni trodde var "er" pryl!
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 23:24
    #7
    lykantrophona skrev 2011-03-09 23:15:17 följande:
    Men varför skaffar ni inte en egen?
    En dildo är inte dyr.

    Eller finns det någonslags tillfredställelse i att ta andras grejer utan lov?
    Om jag skulle köpa en dildo och min tjej skulle hitta den - och det skulle hon göra - så skulle hon vara helt oförstående till att jag hade köpt den. Hon skulle förmodligen ifrågasätta min sexuella läggning och tveka på förhållandet. Ja, jag skojar inte, hon är väldigt traditionell i vissa avseenden.

    Mot denna bakgrund blir det faktiskt en särskild tilfredsställelse att "låna" hennes dildo!
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 17:19
    #18
    Anonym skrev 2011-03-10 06:55:05 följande:
    Varför vara elak mot din tjej och ge henne infektioner för skojs skull?

    Svårt att göra slut om du tycker hon har förlead syn på saker och ting.
    Nee, vänta jag ska ge henne infektioner istället!
    Är du knäpp?

    - Givetvis ger jag henne inte infektioner. Jag tvättar ju dildon! Dessutom har hon inte någon överdriven bakterieskräck som du verkar ha. Hon kör själv samma dildo i sin röv och tvättar den på samma sätt som jag gör innan hon använder den i fittan.

    - Tror du att jag gör slut med min tjej för att hon skulle ställa sig tveksam till att jag har en dildo hemma? Ärligt talat skulle jag inte köpa en dildo även om jag var singel - jag gör som jag gjorde förr, trycker upp en gurka eller en banan när andan faller på.
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 17:37
    #20
    Silje02 skrev 2011-03-10 17:21:10 följande:
    Anonym (Kalle) skrev 2011-03-10 17:19:05 följande:
    Är du knäpp?

    - Givetvis ger jag henne inte infektioner. Jag tvättar ju dildon! Dessutom har hon inte någon överdriven bakterieskräck som du verkar ha. Hon kör själv samma dildo i sin röv och tvättar den på samma sätt som jag gör innan hon använder den i fittan.

    - Tror du att jag gör slut med min tjej för att hon skulle ställa sig tveksam till att jag har en dildo hemma? Ärligt talat skulle jag inte köpa en dildo även om jag var singel - jag gör som jag gjorde förr, trycker upp en gurka eller en banan när andan faller på.
    Så varför använda din tjejes dildo då när du lika gärna kan änvända en gurka?
    Som jag skrev ovan:
    Mot denna bakgrund blir det faktiskt en särskild tilfredsställelse att "låna" hennes dildo!
    Jag tror inte att jag är särskilt udda. Av omröstningen ovan att döma har nära nog varannan kille använt sin flickväns dildo utan att hon känt till det. Jag tror däremot att det är ganska ovanligt att singelkillar som identifierar sig som hetero köper en dildo för eget bruk. Det är helt enkelt en skön och förbjuden känsla att knulla sig i röven med sin flickväns dildo.

    Jag tror däremot att det är väldigt vanligt att heterokillar som är singlar då och då stoppar upp någonting i röven när de runkar.
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 17:39
    #21

    Med "någonting" i ovanstående inlägg menar jag frukt, grönsak, verktyg, kryddburk, whatever.

  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 17:46
    #23
    Silje02 skrev 2011-03-10 17:40:15 följande:
    Eller investerar i en egen dildo som du med borde göra.
    Öh, nej. Både jag, min flickvän och min röv mår bra som det är.

    Uttrycket "det man inte vet om har man inte ont av" passar bra in här.
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 19:27
    #27
    lykantrophona skrev 2011-03-10 19:22:58 följande:
    Jag tycker inte man tar andras grejer utan lov.

    Jämför det med att låna någon annans underkläder, menskopp, tandborste eller annat intimt, utan att säga till. Ohyfsat och lite småäckligt.
    Ta det lugnt, Lassie! Lås in dildon nästa gång.
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 20:31
    #29
    Anonym skrev 2011-03-10 11:49:44 följande:
    Konstigt nog en svår fråga att svara på.
    Jag har köpt en dildo till frun en gång i tiden men hon gillade den inte.
    Hon fick tandläkar associationer av ljudet och tyckte den kändes hård och otrevlig.
    Den provade jag sedan i smyg innan jag kastade den.
    Provade jag då hennes dildo eller min egen?

     
    Kompis, välkommen in i klubben! Det var hennes dildo eftersom du gav den till henne.
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 21:55
    #32
    Anonym (Förvånad!!!) skrev 2011-03-10 21:39:36 följande:
    Skulle skicka bilder via mail för ett tag sen o upptäckte massa kort på min sambo som leker med mina dildos i sin egen röv...........jag som trodde att han var jätte anti emot att ta nåt i röven.......Snacka om att man blev förvånad !!!!!
    Har du berättat för honom att du hittade bilderna?
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 22:08
    #34
    Anonym skrev 2011-03-10 22:03:32 följande:
    Jag skulle aldrig använda en dildo i muttan efter jag haft den i analen. Det är ju jättesvårt att få helt rent.

    Sen vem fan tar någon ananns iontima saker även om de rengörs innan och efter?

    Man tar inte någon annans tandborste, menskoppar eller underkläder utan att fråga om lov heller, det är äckligt och oförskämt.

    Lär dig vet hut pojk, var en man och köp en egen dildo.
    Är det Lassie igen? Menskopp? Jättebra jämförelse. NOT!
  • Anonym (Kalle­) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 16:57
    #57
    Anonym (valen?) skrev 2011-03-15 23:30:58 följande:
    Röstade nej eftersom min flickvän ej har någon dildo. Varför fanns inte det alternativet med? Nu ser ju alla nej likadan ut. Du jobbar inte med statistik va?
    Nej, jag jobbar inte med statistik. Men jag kan konstatera att det är väldigt vanligt att ta sin tjejs dildo i röven utan hennes vetskap. Just nu står det 40 till ja-sidan och 36 till nej-sidan!
Svar på tråden Killar, har ni tagit tjejens dildo i röven utan hennes vetskap?