• daddy XL

    Xbox 360

    Weee ska ner till stan om ett par timmar o hämta ut xbox så blir det spel kväll med bröderna hela kvällen ,hoppas man klara sig utan alla problem man läst om och att allt går som det ska ,sen i natt blir det säkert doom filmen :)

  • Svar på tråden Xbox 360
  • Henrik28

    Då får man gratulera!
    Jag väntar nog tills julen är över.
    Har testat medal of honour och det var ruskigt snyggt.

  • daddy XL

    Tänkte bara berätta att xboxen går fel fritt o e kanon ,bäst med den e när man har den uppkopplad mot live o spelar mot andra o har headset bli kanon kul o allt går väldigt enkelt :)

  • Landrover

    Jag hoppas innerligt att det föds mig en son inom en vecka, så han kan få ett Xbox360 i födelsedagspresent!

  • cruZZe

    Landrover. Varför vänta? Jag köpte en bilbana för 3.000:- direkt gumman vart gravid.

  • Rök

    Nice!!

    Själv så spelar jag på den "vanliga" x-boxen, men har läst om om 360. Hörde att tomten kommer till mig i jul med Doom 3... Ahh.

    Precis blivit medlem på FL. Ha d gott.

  • cruZZe

    Rök: Jag vill inte vara pessimist, men FPS-spel med handkontroll är som att torrjucka. Det kan låta bra men känns inte rätt

  • daddy XL

    håller faktiskt med blir inte den rätta känslan tycker jag , men jag njuter just nu av gotham racing o lirar live funkar kanon o sen att man kör på projektor gör ju inte känslan sämre om man säger så :D

  • Henrik28

    Det sämsta med alla tv-spel är som sagt handkontrollen.
    Har man lirat mycket pc och t ex CS eller Doom så tycker man allt är extremt segt och svårt.

  • Fred

    finns det några XBOX 360 kvar nu eller får man vänta på nästa batch ?

  • boardrider

    XBOX 360 i all ära, men jag väljer att vänta på PS3. processorn e sjukt mycket snabbare + bättre kontroller... hehe

  • Rök

    Sorry pågar... men hur spelar ni xbox utan handkontroll??
    Har jag missat nåt?? Tror faktiskt att 360`n kan göra så att de andra xbox spelen blir lite billigare!! Så köp på ni pågar... :)

  • Mizhe

    Själv väljer jag att vänta på Playstation 3 nog att det kommer 2006.

    Men enligt rapporter och om det stämmer vad man sett av Ps3 så kommer inte Xbox 360 vara i närheten av PS3.

    Det kan bli så att tekniken är så bra att spelutvecklarna inte klarar av det.

    Men det råder inget tvivel på att Ps3 kommer vara Ruggit bra!

  • cruZZe

    Rök: Vi spelar inte utan handkontroller. Vi konstaterade bara att just FPS (First Person Shooter) spel med handkontroll suger. Är man ingen inbitne FPS-spelare så går de tkanske an. Men för tex mig som spelat väldans mkt och varit en av de bättre i norden på tex Quake och Battlefield är det förkastligt med handkontroll jämte TB och mus i FPS.

  • LinksPappa

    Perfect dark zero måste ni som har x-box 360 köpa!

  • daddy XL

    Jo tack har det men e upptagen med projekt gotham racing just nu men kört lite o det verkar väldigt kul ,o e väldigt snygg just nu eftersom jag precis fixat i ordning kopplingarna till min projector o kör i HD (1080i) så e riktig känsla när man spelar :D

Svar på tråden Xbox 360