• BonusmammanAnnica

Julklappar till 3 ½-åring???

Hejsan!

Har ni några tips på vad man kan ge en 3 ½-åring i julklapp?
    Vi har bestämt att han INTE ska få några bilar eller liknande, för det har han massor utav! Han är väldigt dålig på att leka själv, och fantasi har han väl ibland, då mest när han håller på och gullar & gosar med alla sina nallebjörnar (som han älskar). Han tycker om lego och klossar och såna saker, men det har han ju redan. Finns det några andra "bygg-varianter"?? Tacksam för alla tips, gärna saker som kräver fantasi och lite kreativitet!! Kram på er.

• Svar på tråden Julklappar till 3 ½-åring???
  • Lola Jämtland

Kapla-stavar kanske?

• Pyssilullan

Snowracer,
    Sängkläder med snyggt motiv
    Varma tofflor med ngt läskigt djur
    Pyjamas med figurer
    Keps
    Strumpor
    Hoppboll till sommaren
    Eshockeyklubba (liten)
    Skridskor
    skidor

Finns massor :)
    Hoppas ngt verkar intressant!

• ThereseLaurin

spark
    bord och stolar till barn
    rutchkana
    lektält
    bollhav
    ja finns massor =) jag kan knappt välja mellan allt till min tjej på 3 och ett halvt år

• ymo

vi har köp en gunghäst och lego till vår 3 åring

• Annapanna80

Ett litet kök! har jag köpt nu till min 3½is...hon älskar ju att hjälpa till med mat och dona med kastruller å sånt...=)

• Snowgirl

Spel
    Pussel
    Böcker
    Skivor
    Bathman/spindelmannen/Buzz lightyear-figurer
    Verktyg
    Verktygsbänk
    Builderific (det är som mecano kan man säga, fast för yngre)
    Utklädningskläder
    Playmo

Ja, det är våran 3½ årings favvosaker.

• BonusmammanAnnica

Tack för alla fina tips!! Idag har vi varit på Barnens Hus och på BR och kikat runt lite... men det är ju sååå himla svårt tycker jag. Som tjej så går jag ju mest och kikar på alla speciella dockor som kan kissa, äta m.m. och barbies med lysande vingar etc., och blir lite avundsjuk på att sånt inte fanns när jag var liten.. ;). Sen när man kommer in på killarnas avdelning så känns det som att jag går i en djungel av monster, riddare, robotar, svärd m.m... Hur ska man hitta nåt där, när man knappt ens vet vad sakerna är för nåt?? *skratt*. Jag frågade min sambo om inte han kunde försöka hitta något bra, som ändå är kille... men han visste typ inte heller vad allt var för nåt. Men vi hittade iaf två saker idag... En doktor-väska. Min bonusson är nämligen väldigt fashinerad och frågvis om ALLT som har med kroppen att göra! Så nu kan han leka doktor med sina nallar. Sen köpte vi även bilbana, som lyser... förstod inte så mycket utav den.. men han har önskat sig en sån så.. =P. Ska väl försöka hitta lite kläder, en bok om färger och nåt spel eller pyssel och kanske någon mer leksak. Kram på er!

Svar på tråden Julklappar till 3 ½-åring???