Ovitrelle biverkningar
Jag är inne på dag 9 efter sprutan och är trött, irriterad och har ömma ömma bröst fortfarande. Testade idag och ser ett super svagt streck så har fortfarande sprutan i kroppen.
Jag är inne på dag 9 efter sprutan och är trött, irriterad och har ömma ömma bröst fortfarande. Testade idag och ser ett super svagt streck så har fortfarande sprutan i kroppen.
idag spänner inte mina bröst lika mycket längre så det är lite bättre, det är 10 dagar sedan sprutan och jag kan inte vänta med att testa så kommer nog smygtesta i morgon eller torsdag. OHHH denna väntan är dryg .......
Jag testade igår och idag så jag är säker att sprutan är ute ur kroppen. Men det känns inget så tror inte att det tar sig denna månad heller :((
Jag har gjort tre behandlingar innan, två har tagit sig men fått missfall båda gångerna i v6-7 så jag är lite pessimist känns det som :)
Har en som är fem som busar här :) har försökt 1 1/2 år så lite drygt nu för jag har ju liksom all hjälp jag kan få.
Får se hur det går denna månad annars tar vi nog en pause för hatar ovitellen :)
Mitt test var negativt nu i morse Bim -4 så ett par dagar tills mensen.
Haha ja jag hatar hormonerna oxå, pratade med min doktor idag och hon tyckte vi skulle köra på en månad till nu direkt så antar att jag gör det fast jag blir så ledsen när det inte blir nåt. Denna månad hade jag fyra stora fina ägg och fattar inte varför det inte liksom tog sig. Ush ja jag hoppas jag har testat mig tidigt så det blir ett plus snart. För båda :)
Test idag negativt igen. :(((
Ja han är kollad och det verkar vara normalt så vet liksom inte. Idag är jag ju på dag 12 efter sprutan och alla mina biverkningar har försvunnit totalt. Ush ska sluta noja mig nu och börja tänka på nästa månad.