• Anonym (undraren)

    En fråga till er Män..Skillnad på mus och mus...?

    Har en liten fråga här till er karlar...ja, ni som inte är oskulder eller gay då..
    Min sambo säger ofta när vi har sex att jag är så skön...att min mus är härligt osv... men funderar, menar han att just min mus är skön eller är det mer liksom att det är allmänt  skönt att ha kuken i musen.. Tungan ute

    Känns det olika att stoppa in kuken beroende på kvinnan..? Alltså inte att vissa är tighta och vissa är lite slappare utan känns det olika på insidan, typ lenare, varmare, mjukare, räffligare och känns det olika beroende på hur musen ser ut, alltså små eller stora blygdläppar...känns det någon skillnad... ?

  • Svar på tråden En fråga till er Män..Skillnad på mus och mus...?
  • Anonym (m)

    Rolig fråga... Vill gärna ha svar på de ja me...

  • Anonym (lillan)

    nu är ju inte jag en kille MEN.. min pojkvän säger alltid också att jag är såå skön.. han säger att det är skillnad mellan musar och musar... jag fattar inte riktigt varför men det är så han säger 

  • Anonym (undraren)
    Anonym (Killen) skrev 2011-03-20 20:29:34 följande:
    Är alla kukar likadana att knulla????
    Nej, det är olika.... det känns annorlunda beroende på hur kuken ser ut...
    stort ollon eller litet känns olika och rak eller sned känns också olika...
  • Anonym (Killen)

    Då har du ju besvart din fråga anser jag. Om olika kukar känns anolunda så är det väll det en självklarhet att fittor gör det samma, ingen fitta är den andra lik, Skål

  • Anonym (Man)

    Jodå, det är rätt olika... Jag har haft sex med ungefär ett dussintal kvinnor, och det kan verkligen kännas olika. Men väldigt mycket beror på hur kvinnan "beter sig" under sexet.

    Men min nuvarande fru, när hon är nära att komma, så krampar hennes underliv och hon blir otroligt trång. Det är skönt! *L*

  • Ernst Hugo

    Det är stor skillnad i precis det du beskriver men det är ju fortfarande bara en del i helheten. I de flesta fall Solig

  • Anonym
    plast killen skrev 2011-03-20 21:27:41 följande:
    de kan variera kraftigt!
    Men hur?
    Är det främst "trångheten" som varierar?
    Eller är det lenheten? Och vilket är isf att föredra?
    Eller är det hur kvinnan ifråga påverkar? (knip m.m.)

    Min man upplevde att jag blev mjukare inuti efter att jag fött barn vilket föll honom väl i smaken som tur är. :)
  • Dominant

    Det är väldigt stor skillnad, så stor skillnad att vissa knappt är värda att använda medan andra är underbara. Tyvärr är det inte någon man kan se eller fråga om innan dock.

Svar på tråden En fråga till er Män..Skillnad på mus och mus...?