Inlägg från: MammaRamqvist |Visa alla inlägg
  • MammaRamqvist

Pergotime - börjar i april :)

Var på vul iförrgår och hade två stora blåsor den enda var 20 och den andra var 17 läkaren gav inget förbud men var inte helt nöjd med att vi skulle nuppa... Men klart vi ska ändå hahaha tvillingar gör mig bara dubbelt så lycklig hihihi.... Ätit första kuren o hoppas att jag blir gravid!!! Heja er andra som kämpar...

• MammaRamqvist

Har en fråga som jag hoppas någon kan svara på, Har ätit min första kur pergo och gjorde VUL förra tisdagen alltså en vecka sen enligt läkaren skulle 2 stora ägg släppa inom 1-2 dygn och de tror jag dom gjorde för jag hade fruktansvärt ont i magen. Nu mår jag illa som tusan och har typ mensvärk.. Vad kan de vara? Kan ju inte vara gravsymptom så tidigt med tanke på att jag hade äl för 6 dagar sen! KAn de vara en biverkning av pergotime? MEn konstigt om de kommer nu så långt efter sista tabletten. Om de nu har "tagit" sig kan man ha tidigare symptom om de är tvillingar i så fall? Blir så frustrerad av att inte veta varför jag mår så här! Snälla svara mig någon!

• MammaRamqvist

Jippiiiieee!!! Plussade i onsdags efter mycket kämpande! Är i vecka 6 och hoppas innerligt att lilla pyret villstanna där inne:). Kan ge er ett tips ... Jag har ätit pergo och efter 2 behandlingar utan resultat så ville ja testa nåt mer. Fick tips av en väninnasmor att testa zonterapi så de gjorde ja o efter en behandling var ja gravid!!

Svar på tråden Pergotime - börjar i april :)