• J Palm

Pergotime - börjar i april :)

Åt andra kuren (dubbel dos) pergotime i slutet av maj. Får inga solklara utslag på ÄL-stickorna. ev ägglossning den 11:e fast sen fick jag typiska ÄL-flytningar den 16:e, men då hade jag slutat med stickorna. trodde nog att CD 27 var lite väl sent. Ingen vet. Det känns ibland somatt tom mens skulle göra mig lycklig. Då är det ju i alla fall något som sker där inne.

• J Palm

Blev inget denna gång heller. Min gynn läkare tyckte att jag skulle ringa imorgon för att skriva upp mig och min partner på vänte listan för utredning. ca 3månader brukar det vara före man får komma på informationssamtalet. Kunde hon inte satt upp mig på den listan för tre månader sedan när jag började med pergotime och sedan bara strykigt mig från den om det tog sig!? mycket omständigt system må jag säga. Jag som redan väntat i två år på att min partner ska våga ta detta steg. Vi ska ev. flytta till hösten. Kan man skriva upp sig på två väntelistor utifall att? är också lite nervös för de frågor som kan tänkas ställas under utredningen. Jag studerar och min pojkvänn är bara timmanstäld. förra året bode jag på annan ort pga utbildningen. Kommer de att vägra oss hjälp nu?

Svar på tråden Pergotime - börjar i april :)