Hilenna skrev 2011-04-27 11:37:23 följande:
Hejsan,
Nu är jag också på gång...

Den 18/4 fick jag min mens och i fredags den 22/4 började jag med Pergotime. 1 x 5 tabletter. Detta är första gången jag prövar Pergotime. De första två dygnen fick jag så ont i magen så jag höll på att krivera ... är det någon mer som har känt av det? Nu tog jag den sista tabletten igår 26/4 så nu har jag börjat med digitala ägglossningstest.
Jag är ju bara på dag tio idag så jag förmodar att det inte visar något förrän nästa vecka. När det blir omslag så ska jag ringa till IVF Kliniken i Göteborg för planering av att sätta in ett ägg som vi har i frysen där.
Detta blir vårat 5:de IVF-försök och i slutet av maj får vi veta om pergotime kan vara en mirakelmedicin för oss!!
Är det någon mer som är på IVF kliniken i Göteborg eller som är i ungefär samma fas, eller försöker ni själva?
Får hålla tummarna att pergotime är en mirakelkur för många utav oss!! Slutar med mina tabletter imorgon, första gången jag äter dom, så ska bli spännande att se ifall det fungerat eller ej.
Känner dock inte av något som du beskriver och vet heller inte vad som är normalt eller ej !?