Pergotime - börjar i april :)
Dom kollar om du haft ägglossning skulle jag tro. Det fick jag göra. Dom ser de via blodprov.
Min man hade Mycket bra spermier mycker mer än vad som var godkänt, kommer inte ihåg hur många miljoner de var nu men=)
När kan man testa sig, alltså när är de inte för tidigt, är på dag dag 23 och ska få mens om om 3dagar, bäste vore ju såklart att vänta.. men gillar inte att vänta;)
Hej igen!
Jag har lite frågor till er, jag fick ju min mens nu den 13 juni och på 4 dagen fick jag som ägglossningssmärtor det sticker lixom till äggstockorna, och dert har fortastt av och till, dag 5 börja jag med pergotimen igen. Tagot ägglossningstest och dom är inte helt negativa utan svaga sträck både igår och idag. Funderar på det kanske är glandin25 jag äter som gör att de blir så här? Har även ont längst ner av ryggen nästan svanken mer. Ska inte ha ägglossning förens nästa måndag tisdag egentligen? Någon som vart med om det samma?
Ingen mens ännu, bara gått över 1 dag, men min mens är jämt punktlig. nu springer man på toa hela tiden för att kolla....
Håll nu tummarna;)
Jaha.. då ringde dom från IVF idag.. Provsvaren visade på ingen ÄL=(
Så min läkare ska kolla på de och så trodde barnmorskan att de skulle höja dosen till denna månaden, så nu vill jag bara att mensen ska komma igång
Nu är mensen 4 dagar försenad.. suck..