Pergotime - börjar i april :)
Jag och sambon fortästter att äta gi inspirerat och förhoppningsvis fortsätter jag att gå ner i vikt Så att hela kroppen börjar må bättre ;)

Spännande berätterlser :)
Jag har haft ägglossning och nu har äl testen gått ner till normal nivå igen.
När kan man börja få symptom ? Jag har haft små huggkänslor i magen men inget som stör direkt men man lyssnar ju till varje "symptom" :)
Jag hoppas så för oss alla ;)
Jag fick äl efter ca 14 dagar så nu väntar jag med spänning på om jag får ett +
Mitt humör pendlar och jag är väldigt blödig och känslig, i dag har jag ont i ryggen men det kan ju vara pms som spökar :(
Vågen visade - 0.9 i dag ;)
Jag vet inte om jag inbillar mig men jag upplever att jag mår pytte pytte illa lite då och då. . . Det kommer och går och är så lite att jag inte märker det om jag inte tänker på det så ja jag vet inte om jag inbillar mig . . . Jag har även börjat bli öm på min högra bröstvårta men det har jag varit flera månader innan mens så vi får se om mensen komemr nästa helg . . .
I morgon ska jag lämna blodprov för att se om jag haft äl, fast det har jag ju haft :)
Jag har fortfarande jätteont i min rygg och börjar få ont i mina bröst mer och mer så det är ett + eller en mens på väg. . . Bara att vänta och se :)
Nu har jag fått ryggskott :(
på söndag är det 14 dagar sedan jag hade ägglossning så frågan är ju om mensen alltid kommer 14 dagar efter äl eller om det kan vara flera dagar imellan ?