• mysanpysan

    metallsmak i munnen

    Hej ni som plussat! Grattis! Jag undrar om någon känt metallsmak i munnen eller annan konstig smak? Är på bim -5 och idag när jag drack morgonkaffet känndes det jättekonstigt i munnen. Även när jag äter andra saker smakar det annorlunda i munnen. Jag undrar också NÄR ni började känna annorlunda? bim-? eller efter bim eller inte alls. När jag testar är stickan HELT blank, inte minsta pyttesträck kan jag se. Tacksam för svar!

  • Svar på tråden metallsmak i munnen
  • Mamma t Twins

    *Minns t y d l i g t en stark smak av "cykelverkstad"!*

    Mao; Jajemen!! Men jag minns inte riktigt när det 2satte igång", men ganska tidigt i grav.

  • mysanpysan
    Mamma t Twins skrev 2011-04-02 13:45:40 följande:
    *Minns t y d l i g t en stark smak av "cykelverkstad"!*

    Mao; Jajemen!! Men jag minns inte riktigt när det 2satte igång", men ganska tidigt i grav.
    Hi, hi cykelverkstad! Känner definitivt annorlunda smaker i munnen. Om jag skulle va gravid, tycker jag att det är såå konstigt att känna massa symtom INNAN ägget fäst eftersom vad jag förstår så börjar man utsöndra det där hormonet efter att det fäst och först DÅ syns det på testet. Min sticka är HELT blank så jag kan inte ha fått nått ägg som fäst ännu. Fattar inte riktigt hur det är, flummar ägget runt länge innan det sätter sig fast? Har läst en del om nidblödning som kommer på endel någon dag innan bim och om man har en cykel på ca 28 dagar då borde ju ägget flytit runt i nästan 2 veckor och när man läser gravkallendern så ska ju ägget fästa eller "vara framme" efter 3-5 dagar?
  • mysanpysan
    kron skrev 2011-04-03 22:20:57 följande:
    Med andra barnet hade jag metallsmak på BIM. Endast 1 dag.
    Hej igen, var du långt in i grav eller i början? Jag hade jättekonstiga smaker på alltmöjligt jag åt den där dagen men nu känns det inget. Idag är det BIM -2, jag har ömma bröst, det  skaver lixom på bröstvårtorna men - på stickan imorse så vi får se...
  • Emilie92

    äckliga jävla metallsmak i käften och massa gravsymptom för min del, nu är de bara den lååånga väntan kvar för att se om jag är gravid eller inte (Y)

Svar på tråden metallsmak i munnen