Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Nu kom barnvagnen och skötbädden igår. Samt att sambon var till ikea i torsdags och köpte massa gulliga saker. Nu är det i princip bara spjälsäng kvar och lite smått och gott som blöjor, amningsnapp, våtservetter, barnvagnslås, amningskupor mm. Så där...då tycker jag att tiden gott kan få gå lite snabbare nu så jag får se lillkillen
men innan jag vet ordet av så är han ju här.
Barnvagnen verkar rejäl och är väldigt fin som jag hade tänkt mig, bra gung i den och hög. Min sambo köpte en fårskinnsfäll att lägga i den så det blir varmt och gott till bebis i vinter. Så nu vill jag ut och köra den!

och inte blir det bättre de kommande veckorna hehe. Jag har hela tiden satt upp mål för min graviditet. Mitt senaste mål var nu i v 24 då barnet kan överleva utanför magen om något skulle hända. Nu har jag som mål till v 28 då jag kommer göra tillväxtultraljud igen.
.Jag tycker det är så konstigt att en del får veta flera månader tidigare men det är väl så på mindre sjukhus?! Hon sa att kejsarsnittet gör de 1 vecka innan bf datum. Då räkna jag ut att det blir på julafton för mig men jag antar att de gör det på fredagen den 21 istället. Inte kan de väl göra planerade kejsarsnitt på julafton? Det kan ju även bli så att den lilla vill titta ut tidigare som nr 2 gjorde, vilket jag hoppas på