MissCat skrev 2013-03-01 00:04:39 följande:
Tack tjejer för stödet!
7879: Jag sitter och funderar själv hur jag klarar allt. Jag har alltid varot sådan att jag går in i en sorts arbetsläge när jag måste. Min släkt har alltid utsett mig till att ha kontakt vården osv. Jag var hos min svärfar idag med Ludwig så som jag har varit de senaste två veckorna. Jag har i två dagar tagit ett personligt farväl och sett till att låta "farfar" veta att Ludwig är med mig. Idag så tog min svärfar sitt sista andetag efter att vi hade åkt hem jag och Ludwig, bara en och en halvtimme efter. Jag vill tro att han inte ville att vi skulle vara där för Ludwigs skull.
Nu finns han i våra hjärtan och har inte ont längre.
Ludwig är en pigg liten krabat, en tjockis.....han äter 140ml var tredje timme. Jag önskar så att det kunde gå 4-5 timmar emellan. Han har fått ett nytt namn med

"Snuttwig" då han bara vill snutta och luft snuttar när han sover. När han är vaken i barnvagnen så vill han inte ligga i den och kika utan han vill komma upp och bli buren. Tur det finns bärsele. Hur går det för dig mdd dina döttrar? Jag träffas jättegärna

Vigseln och dopet är nästa lördag

kramar
Jag gråter när jag läser om din dag igår.

Vad fint att ni har varit med honom hela vägen.
Tycker du att bärsele fungerar bra? Jag har provat med en 4-kg docka på amningskursen och gillade verkligen trikåbärsele. Vi har också fått en babybjörn i present. Eftersom jag har tre stora hundar så hoppas, hoppas jag att det kommer att fungera att traska ut utan barnvagn emellanåt, för det skulle underlätta eftersom jag HATAR att gå gångbanepromenader. Jag kan göra det ibland, men drar helst ut i terrängen, och då pratar vi skogsterräng, inte grusväg.
Hoppas att Snuttwig ger dig lite pauser snart. Det är väl i och för sig angenäma "besvär" kan jag tänka mig.