• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Sunseed: Förlossningen kommer att gå bra, jag hann som sagt inte få epidural och det gick ändå så det är inget måste. Även om jag hade ont tror jag att jag kommer att köra utan epidural om det blir en nästa gång
    Helt rätt, utnyttja det till max, han kommer ändå att ligga i lä efter förlossningen  

• Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-03-01 14:52:34 följande:
    Sunseed: Förlossningen kommer att gå bra, jag hann som sagt inte få epidural och det gick ändå så det är inget måste. Även om jag hade ont tror jag att jag kommer att köra utan epidural om det blir en nästa gång
    Helt rätt, utnyttja det till max, han kommer ändå att ligga i lä efter förlossningen  

• massadillan

Hej påer alla fina tjejjor. Och grattis alla ni som äntligen fått träffa era små underverk. Jag har ju mått lite halvkasst. Nu mår jag mkt bättre men får hela tiden passa mig så jag inte halkar dit igen. Lilla Ville är komjölksallergisk. Vi fick göra pricktest. Så det där med goda bakelser o kaffelatte får jag hoppa över. Men han har börjat med smakportioner och det går ganska bra. Hoppas ni mår bra och att era bebisar oxå mår bra. Kram på er!

• 7879
    MissCat skrev 2013-03-01 11:17:34 följande:
    7879: Kan tänka mig att Isabelle kommer bli härdad av storasyster

Oh ja det kommer hon bli!
  • 7879

Knytet: nej jag vilar inte heller på dagen,får inte tiden att räcka till, förmiddagen bara rusar iväg, sedan lunch och efter det ska jag hämta på dagis så det får gå ändå.

• Kelsson1

Massadillan: Så roligt att du hinner komma in o uppdatera lite. Stackars lilla Ville. Stor Kram till er!

• Gloxi

7879, lustigt att det är en viss tid hon kinkar. Skönt så länge amningen funkar.

Miss C, beklagar sorgen. Ta hand om er nu.

• 7879

Gloxy: ja konstigt, men idag har jag provat och ge minifom och idag har det gått bra att amma alla gånger, inget skrik alls nu vid sex!

• Gloxi

7879, vad är miniform?

Verkar som bara halva mitt förra inlägg kom med...

Knytet, vad obehagligt med andningsuppehållen! Vilket andningslarm har ni? Vi har en respisense ditto, men den är värdelös så vi använder den inte. Larmar när barnet andas... Vi är livrädda för PSD, så jag skulle vilja ha ett andningslarm.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011