• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • 7879

Angående träff en helgdag så kan jag först helgen efter påsk, har inget bokat någon helg efter det än så länge. Vad är näst, en lördag eller söndag, en förmiddag eller eftermiddag?

• MissCat

Tack tjejer

Ja jag har gått ner mycket Kelsson har en bra bit kvar.

Sunseed: Det är en pälsbolero för att det var så kallt. Vad härligt att bebben i magen har det bra. Verkar växa normalt med.

7879: Det vore bäst för mig på lördagen efter påsk då det antagligen blir flyttdag för oss och då kan jag hålla mig ur vägen med Ludwig gärna förmiddag men vi anpassar oss.

Gloxi: Hur går det nu för er?

Ludwig fick sitt vaccin i förrgår och är sjuk nu. Det är nog inte det som gjort honom hostig och rosslig men det har nog hjälpt till. Så lille stackaren går på alvedon nu. Det är så hjärtskärande när de är sjuka de små liven. Han har gått upp lite för mkt i vikt genom att han inte blir mätt på den vanliga ersättningen så vi har bytt till semper 1 extra nu så han åt inget mellan 19-02 igår och sedan 06.30 igen så det var nog en kombination av sjuklighet och ny mjölk. Underbart tyckte vi iallafall

• 7879

MissCat: det lät ju jätteskönt att han sov så länge! Hoppas det håller i sig. Vad är babysemp 1 extra för skillnad mot det vanliga? Stackarn att han blivit sjuk. Ja lördag förmiddag efter påsk funkar nog bra för mig med, hoppas fler kan då !

• MissCat

7879; Det är potatisstärkelse i den. Den är lite dyrare än den vanlige med.

Aurora: Tack så mycket

• 7879

MissCat: ok och det ska alltså vara mer mättande men ned mindre energi? Min tjej går sturskt uppåt i kurvan, så kanske ska prova det med så hon planar ut.....

• MissCat

7879: Enligt bvc sköterskan så var den mer mättande men med samma energi ungefär såprova den du med. Ludwig väger nu hela 7, 880g och har redan nummer 4 på libero, helt otroligt. ... han vägde 6, 2kg bara för en månad sedan. :o

Hur mycket väger era bebisar?

• Najje79

MissCat: du ser ut som en dröm, otroligt vacker!! Härligt att ni fick en fin dag!!
    Mina killar vägde lika mkt som din L sist vu var på BVC, när de var ca 10 månader. Nu hoppas jag de kommit över 8 kg nästa gång. Men de var ju små vid födseln.

Sunseed; skönt att det ser bra ut på ul! Jag skrattade gott åt dina gubbar (sambon och du ang Ikea) haha!!

• 7879

Misscat: ja än så åkte väger hon inte för mycket, men har inte stannat på någon kurva. Väger 5 kg, 8 veckor gammal.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011