• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79

Sunseed: tråkigt att du blivit inlagd igen men skönt att babyn mår bra! Åh, vad fint hon sa till dig, precis det man vill höra!! Massor kramar!

• Kelsson1

Sunseed: Jag tycker att det är bra att de lagt in dig! Skönt att du fått prata av dig o kan slappna av. Stor Kram!

• Aurora1979

Sunseed: Tråkigt att du är inlagd igen men vad skönt att höra att de vill ha extra koll på dig och bebis! Man ska känna sig trygg inför sin förlossning!

Appropå förlossning så höll det på att födas ett barn på mitt jobb i natt! Jag jobbar på hotell... ;) Men de hann visst in till FL ändå. 

• Sunseed

Passa er. Imorgon får jag nog åka hem serrni. Men jag ska inte måla, jag lovar. Jag ska försöka sitta ute och ta det lugnt, för min sambo sa att vi ska få +15 grader på måndag. Oh lala! Då kanske det sista snöhelsicket kan försvinna nu.

Aurora: Tänk om du hade fått varit med och förlösa. Vilken chockartad grej! 

• Kelsson1

Aurora: Du hade klarat det galant

Sunseed: Hoppas att med värmen får vi en lugnare Sunseed (bara skojar, du är härlig exakt som du är) 

• Aurora1979

Usch, fick höra igår att det hade gått så snabbt när de kom in att barnet ramlade i golvet?!? Lite språksvårigheter men det var tydligt att det var så. Tydligen skulle pojken röntgas idag för att se så att han inte fått några skador. Stackars liten!!

• Aurora1979

Ska förresten förtydliga att jag inte hade hunnit till jobbet än när de åkte iväg. Men ja en förlossning hade man kanske klarat av om allt går som det ska iaf. ;) Det är ju trots allt mamman som gör jobbet.

• Sunseed
    Aurora1979 skrev 2013-04-11 15:46:43 följande:
    Usch, fick höra igår att det hade gått så snabbt när de kom in att barnet ramlade i golvet?!? Lite språksvårigheter men det var tydligt att det var så. Tydligen skulle pojken röntgas idag för att se så att han inte fått några skador. Stackars liten!!
    Fy så hemskt. Hoppas att det gick bra. 
  • Gloxi

Vad klantigt! Stackars bebis! Bättre att du hade förlöst barnet Aurora.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011