• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • missan

Förutom att jag var gråtmild i söndags så har jag Inga andra känningar just nu. Mår inte illa, har inte ont i magen,
    är inte trött! Hmm.. Jaja, hoppas allt e ok fortfarande.
    Imorgon är min oficiella TD (ruvardag 20).
    Så gör väl ett test till som de bad mig och och så ringer jag dem på torsdag.

Snart ner till tvättstugan. :(
    God natt på er!

• Speck
    Kelsson1 skrev 2011-04-19 13:34:55 följande:
    Hur mår alla gravida idag? Ingen som skriver något...
    Själv har jag varit illamående hela dagen (skönt att jobba då) nu är illamåendet lite bättre efter lunch vanligtvis är det tvärtom (kan min kropp inte bestämma sig) Skrattande

Jag mår ok, förutom bäckenuppluckring, muskelvärk i musklerna kring höften (trol pga att jag inte går som vanligt), huvudvärk och sjukt trött! Ser fram emot påskhelgen och få upp lite målarfärg på väggarna i barnrummet förhoppningsvis.  Skönt med kort vecka både den här och nästa vecka.
    Ska träffa MVC dr på torsdag och be om lite mera sjukskrivning.

Är lite orolig för bebis dock, ända sen i helgen så har jag känt av den mindre.. I vanliga fall brukar den utöva karate i magen när jag ska gå o sova men nu har den varit lugn.. Jag känner fortf sparkar men bara svagt och inte så ofta. Bör jag vara orolig tror ni?

• Kelsson1

Vickan: Då återkommer vi till att väääääänta som jag är så bra på Skrattande

missan: Alla behöver inte känna av graviditeten för att allt ska vara OK. Så ta det lungt, ta testet imorgon o ring de imorgon. Kramis

Speck: Tror att din bebis vilar upp sig bara. Men är du orolig begär extra UL så kan du lugna ner dig. Stor Kram!

• Viksan07

Kelsson: Jag var också hos Elisabeth - kul att vi har samma bm Hon är säkert jätteduktig men jag kan inte låta bli att jämföra med min förra bm som var världens mysigaste. Kände att resorna var lite för långa för att vara värt att gå där. Primaliv verkar jättebra, funderar också på dem fast i Täby. Hoppas att du trivs med BM!  

• Kelsson1

Viksan: Jo ska dit o känna efter, är jag inte nöjd så byter jag efter första besöket. Det ska kännas bra nu när det finns möjlighet att välja o byta.

• Vickan I

dealiy- nej det är för tidigt för art kunna höra. Man får se en liten blinkande prick som är hjärtat :).

Dumma angelsound funkade inte. Hoppas det är batteriet. Ska köpa nytt idag och se.

• skatten12

Okay! För när jag
    Kollar på youtube så
    Är de ju ljud med :) Jaja :) längtar nu! O hoppas allt är bra!

• Vickan I

Dealiy- men var det så tidiga vul du tittade på då? Tänk på att embryot ofta inte ens är 10mm vid första vul och då kan du tänka dig hur litet hjärtat är. Man ser bara ett vitt litet sudd på skärmen med ngt liiiiitet pickande i.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011