Otroget monster..
Jag har kraftiga aggressions problem.. Jag kan inte kontrollera de. Går hos åsykolog o gjort sen 11 års ålder pga av andra problem inom familjen o annan psykisk ohälsa.
Hursomhelst, den här skiten går fan bara utför o jag har börjat bli våldsam.
Drack i helgen, inget minne. Hade dragit ner hathyllan som sitter med skruv, skadar min pojkvän så han hade blött.
Jag har slagit han en gång innan oxå de i samband med alkohol. Även ahft enorma gräl utan alkhol då ajg blivit våldsam, de svartnar, jag vet inte va som händer de är som man somna å sen vaknar inser va som hänt o va man gjort, man är en annan person.
har fått rådet av psykolog att räkna till 5 lr 10 innan, de funkar inte, för jag hinner inte.
Jag vet inte varför jag blir arg eller varför de blir så mycket... de är över skit saker, typ att nån är seg lr att jag kanske slår i tån, den vara ja ville köpa är slut.. osv.
Jag vill ha hjälp med de här o tagit upp de så många gånger hos psykologen emn de händer inte mycket, har fått piller men ingen av de tre jag testat funkade. Just nu är jag uppe för en ADHD / ADD utredning.. de händer inget med den står bara i kö.
Jag vill abra ha hjälp, bli normal, jag vill inte skada nån!
Jag vill va den jag va innan. nu är jag ett otroget monster.
Varför är jag otrogen när jag älskar min kille ??
SNÄLLA HJÄLP!
vet ej om de är rätt tråd :/