• Anonym (kolla­de på porr)
    Äldre 18 Apr 13:46
    70026 visningar
    162 svar
    162
    70026

    Brukar din kille lukta på din rumpa?

    Anledningen till att jag frågar är för att man kan se det i porrfilmer hela tiden, killar som trycker upp nosen i baken på kvinnorna. I och med att porren oftast speglar verkligheten (vi vill se sådant som vi själva blir kåta av att göra) kan man anta att folk även praktiserar detta i verkligheten så att säga.

  • Svar på tråden Brukar din kille lukta på din rumpa?
  • Anonym
    Äldre 18 Apr 13:48
    #1
    +1

    Porren speglar verkligen inte verkligheten. Den speglar möjligen fantasier. Det är osunt och läskigt. Och det får folk att tro att så här skall sexlivet vara. Urk.

  • Anonym
    Äldre 18 Apr 13:50
    #2

    haha nää det gör han inte urk

  • Stårsc­ha
    Äldre 18 Apr 13:52
    #3

    "I och med att porren oftast speglar verkligheten"

    Dagens skratt!!!

    Och nej, det har han aldrig gjort.


    En urspårad tråd är en intressant tråd.
  • Anonym (kolla­de på porr) Trådstartaren
    Äldre 18 Apr 13:53
    #4
    Anonym skrev 2011-04-18 13:48:16 följande:
    Porren speglar verkligen inte verkligheten. Den speglar möjligen fantasier.
    Har folk inget som helst behov av att leva ut sina fantasier?
  • Äldre 18 Apr 13:54
    #5
    Anonym (kollade på porr) skrev 2011-04-18 13:53:27 följande:
    Har folk inget som helst behov av att leva ut sina fantasier?
    Eller så triggas fantasin av porren... hönan-eller ägget-diskussion det här
  • Anonym (Busan­)
    Äldre 18 Apr 13:57
    #6
    +1

    Min kille brukar göra det lite om han slickar mig bakifrån, inget jag har något emot...

  • Anonym
    Äldre 18 Apr 13:57
    #7
    Anonym (kollade på porr) skrev 2011-04-18 13:53:27 följande:
    Har folk inget som helst behov av att leva ut sina fantasier?
    Möjligt - men verkligheten är det INTE. Porr är ofta rå. Vill man ha rå sex kanske man kan få inspiration, men du skall veta att det är inte gemene man som sysslar med sånt du ser i porrfilmer. Många får en mycket snedvriden syn på den kärleksfulla biten i sexakten.... ser du nåt kärleksfullt i de porrfilmer du ser med betalda skådespelare??? Vidrigt!
  • Anonym
    Äldre 18 Apr 14:38
    #8
    Anonym (kollade på porr) skrev 2011-04-18 13:53:27 följande:
    Har folk inget som helst behov av att leva ut sina fantasier?
    Klart dom har
  • Anonym (kolla­de på porr) Trådstartaren
    Äldre 18 Apr 15:13
    #9
    Livisu skrev 2011-04-18 13:54:17 följande:
    Eller så triggas fantasin av porren... hönan-eller ägget-diskussion det här
    Fast folk tar väl endast efter det man attraheras av i porren. Skulle porrfilmerna börja gestalta utomjordingar som skyfflar gödsel tror jag inte alls att folk skulle inspireras och ta efter det. Anledningen till att det är t ex mycket oralsex och doggystyle i porr måste vara för att folk tänder på det. Porrindustrin tjänar på att producera sånt som allmänheten vill se.

    Så jag tror inte att porren styr så värst mycket vad folk har för sig i sängen.
  • Äldre 19 Apr 18:52
    #10

    Det är svårt att slicka en tjej bakifrån eller i en 69'a utan att näsan hamnar rätt nära anus. Det är väl det som oftast förekommer i porrfilmer, jag har i alla fall inte sett något annat (har sett en hel del porr) även om jag kan tänka mig att det finns särskilda lukta-i-rumpan-fetisch-filmer
    Eftersom 99% av de tjejer jag haft sex med sköter sin hygien och i de flesta fall även extra noggrant om det vankas oralsex så ser jag inte detta som ett problem...om hon inte skulle råka släppa sigKräks men förhoppningsvis känner hon om det inns någon risk för det och undviker då sådana ställningar eller kanske sex överhuvudtaget.
    Anus luktar inte bajs om man har tvättat sig, om någon här nu verkar tro det.

Svar på tråden Brukar din kille lukta på din rumpa?