• The Morticia

    Jag kan inte lyssna på radio pga Rihanna...

    Nu har jag förvisso löst problemet i alla fall i bilen. Varje gång någon låt med Rihanna dyker upp så byter jag bara till CD-spelaren och lyssnar på Sabaton. Men hemma är det omöjligt att lyssna på radio, för ungefär tre gånger i timmen kommer en jävla Rihanna-låt och hennes evinnerliga kraxande som nästan får rutorna att gå.

    Det är någonting med hennes röst. Hon skränar som en fiskmås och det skär igenom märg och ben på mig. Det är faktiskt helt outhärdligt att lyssna på. Jag mår på riktigt fysiskt dåligt och känner hur musklerna i öronen liksom drar ihop sig för att tränga bort oljudet. Det är ett mysterium hur denna människa kan vara sångerska. Hon hade kunnat jobba på Guantanamo som tortyrredskap. Vidrig jävla röst.

    Rihanna är mitt hatobjekt vad gäller artister (endast baserat på hennes musikaliska prestation, i övrigt verkar hon helt ok), vem, vilka artister tål inte du?


  • Svar på tråden Jag kan inte lyssna på radio pga Rihanna...
  • Eshka

    Håkan Hellström, jag förstår inte hur någon som sjunger så falskt kan bli hyllad av så många fans. Det bekräftar bara min egna teori om att merparten av svenska folket är tondöva och skiter i om någon sjunger falskt eller inte, bara personen är snygg eller nåt. Kräks

    Vad gäller Rihanna så är jag lite kluven. Och hycklare med tanke på vad jag skrev här ovan. Jag tycker inte att hon sjunger särskilt vackert, men det är ändå något som får mig fast när hon spottar ut hit efter hit. 

  • Miew

    Pernilla Wahlgren och hela hennes familj. Får rysningar och kväljningar när jag hör henne Kräks


    Viggo & Gry & Veras mamma
  • Veritas18

    Jag tycker att radio överlag går inte att lyssna på. Vet inte vad tanken är med att spela sönder låtarna. Tacka vet jag för Spotify och dyl.

  • Dimes

    Alla reaggetonartister som börjar alla deras låtar med att sensuellt säga någonting på spanska. Alltså allting med Wisin y Yandel.

     Eller Björn Rosenström. Fyfan, jag vill kräkas när jag hör hans röst.


    Assumption is the mother of all fuck-ups.
  • KlasKristian

    Svaret är en stor MP3-samling och shuffle.

    Personligen klarar jag inte av Katy Perry. Framför allt den där jävla låten om hur hon kysser en tjej och gillar det. Den är usel. 


    Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • Smillasmatte
    Miew skrev 2011-04-19 23:46:26 följande:
    Pernilla Wahlgren och hela hennes familj. Får rysningar och kväljningar när jag hör henne Kräks
  • Kazeer

    Jag står inte ut med Carola och Sahara Hotnights.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Jag kan inte lyssna på radio pga Rihanna...