• LaEj

    Äntligen!!!!!

    Äntligen är det vår tur att bli föräldrar! Efter 2,5 års kämpande så har vi lyckats träffa rätt Skrattande

    Samtal nästa vecka och inskrivning 24 maj, känns fantastiskt underbart, barnmorskan jag pratade med blev såååå glad för vår skull. Hoppas att det är henne jag får träffa.

    Har inte riktigt vågat tro på det men köpte ett digitalt cb idag med veckorindikator som visade gravid 3+!!!!!!! Skrattande Så lagom till jul ska den lille titta ut om allt går som det ska.


    Är dock lite spänd inför att det ska vara mer än en liten knodd där inne då jag tagit en kur pergotime, det är dock mer än välkommet vilket som!

  • Svar på tråden Äntligen!!!!!
  • laris

    Hej på dig! Jag plussade precis =) Har kämpat i 1,5 år och skulle börja med insemination den 2/5 men så blev det plötsligt ett plus! Fattar ingenting. Jag hade min senaste mens den 30 mars så vi bör ju ha nästan samma bf jag och du om allt går bra =)

  • laris
    Jamirl skrev 2011-04-25 07:54:34 följande:
    Åh va kul! Grattis!!!!!
    Fattar verkligen ingenting! Är i chocktillstånd!
  • Alyana
    LaEj skrev 2011-04-20 14:51:52 följande:

    Äntligen är det vår tur att bli föräldrar! Efter 2,5 års kämpande så har vi lyckats träffa rätt Skrattande

    Samtal nästa vecka och inskrivning 24 maj, känns fantastiskt underbart, barnmorskan jag pratade med blev såååå glad för vår skull. Hoppas att det är henne jag får träffa.

    Har inte riktigt vågat tro på det men köpte ett digitalt cb idag med veckorindikator som visade gravid 3+!!!!!!! Skrattande Så lagom till jul ska den lille titta ut om allt går som det ska.


    Är dock lite spänd inför att det ska vara mer än en liten knodd där inne då jag tagit en kur pergotime, det är dock mer än välkommet vilket som!


    Gött! Solig
    Till slu kommer det.... det efterlängtade Pluset!! Skrattande

    Har du inte haft ägglossning innan du fick Pergotime?
  • Alyana
    laris skrev 2011-04-25 07:52:48 följande:
    Hej på dig! Jag plussade precis =) Har kämpat i 1,5 år och skulle börja med insemination den 2/5 men så blev det plötsligt ett plus! Fattar ingenting. Jag hade min senaste mens den 30 mars så vi bör ju ha nästan samma bf jag och du om allt går bra =)
    Vad härligt!! Solig
    Stort grattis till dig med!

    Förstår att du inte fattar det.... Men denna gång stämde allting för er. Flört

    Hur går det nu med graviditeten?
  • LaEj

    Har gått åt h-vete med graviditeten, ska in till sjukhuset iorgon då jag drabbats av den jävlga missed abortion.

    Skulle gått in i vecka 13 nu men den lille valde att lämna oss i vecka 8 el. 9

Svar på tråden Äntligen!!!!!