• CallGirl

Varför fjortisplutar vuxna människor på kort?

En vän sitter på dejtingsajter för människor som redan passerat tonåren. På bild efter bild så gör vuxna människor fjortisplut med käften. Det ser förjävligt ut.

Varför undrar jag? Jag har överseende med tonåringar, men vuxna människor? vad är vitsen? Varför fattar man inte att man ser enbart fånig ut? Fortet är också gärna taget ut något konstigt snettovanifrånperspektiv.

Detta handlar alltså om kvinnor som man tydligt ser har passerat tonåren för länge sedan.

a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/165214_490468684356_576674356_5807930_4549389_n.jpg

• Svar på tråden Varför fjortisplutar vuxna människor på kort?
  • Nicke

Jadu, jag fattar inte heller. Det ser ju förjävligt ut. Vad är grejen? Är det snyggt? SKA det vara snyggt? Är det något fel på mig? Det är förjävligt att Bullen inte sänds längre..

• MammaHela

Ja detta funderar jag med över. Min 11 åring gör gärna så, men 33 åringar???

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • Skarpa

Ovanifrånperspektivet är väl bra för att dölja dubbelhakor, men plutet har jag ingen förklaring till eller teori om  Obestämd

• Nicke
    010306 skrev 2011-04-23 12:53:21 följande:
    fylleskämt min typ :P
    Det är väldigt många som kör med fylleskämtminen på dejtingsidorna då. ;)
  • Skarpa

Jag kan förstå att man gör det som fylleskämt (jag erkänner att jag är skyldig på den punkten ) men jag kanske är konservativ och tråkig som inte tror att fylleskämtsbilder brukar vara de bästa att visa upp sig med på dejtingsajter?

• Nicke
    Koo skrev 2011-04-25 18:34:40 följande:
    Jag kan förstå att man gör det som fylleskämt (jag erkänner att jag är skyldig på den punkten ) men jag kanske är konservativ och tråkig som inte tror att fylleskämtsbilder brukar vara de bästa att visa upp sig med på dejtingsajter?
    Nej, enligt mig så är det ju inte det. Jag bläddar förbi tjejer med såna bilder. ;)
Svar på tråden Varför fjortisplutar vuxna människor på kort?