• Anonym (Snygg­ing?)
    Äldre 28 Apr 18:07
    26940 visningar
    12 svar
    12
    26940

    Hur vet man om man är snygg?

    Har funderat på det här ett tag nu och när det kom upp en tråd inom ämnet så fick det att mig fundera ännu mer. Hur vet man om man är snygg egentligen?

    Självklart ligger det i betraktarens ögon, men till viss del enligt mig. Nu pratar jag inte om utstrålning eller karisma utan bara om utseendet. Om man ser en person på en bild liksom och inte kan avgöra hurvida någon har karisma eller en bra personlighet. Det finns ju människor som väldigt många tycker är snygga (inte alla såklart), hur vet man om man är en av dom?
    Tycker alla att de är snygga?

    Känner mig extremt ytlig nu, men hur tänker ni?

  • Svar på tråden Hur vet man om man är snygg?
  • Anonym (Snygg­ing?) Trådstartaren
    Äldre 1 May 19:11
    #9
    Bonanza skrev 2011-04-28 19:15:30 följande:
    Man får väl lägga ut en bild på ett enormt stort forum och sedan be om åsikter.

    Jag är en sån som nog få tycker är snygg, speciellt inte på bild. Men jag har någon slags sex appeal (så jävla töntigt ord!) och uppfattas därför som snygg ändå av många män. Men skulle de se mig på bild så skulle de nog inte tycka det.  (Och efter såna här inlägg brukar jag alltid få en tillströmning av besökare på min blogg, som ska "döma själva". )

    Hänger du med? Snygghet är inte bara upp till var och en att definiera, utan även situationsbaserat.

    Personligen fattar jag inte varför Megan Fox och Angelina Jolie anses vara snygga. De är ju alldagliga, på en bra dag!
    Haha, tror jag håller bilderna för mig själv.
    Men jag måste hålla med dig om att det är rätt olika beroende på situation, bara för att man är snygg på bild så betyder det inte att man ser lika bra ut "på riktigt" eller vice versa
Svar på tråden Hur vet man om man är snygg?