• Spears

    Ruvningstiden

    Hej hur har ni kännt under ruvning när ni plussat , har ni svettats om nätterna, kännt er orolig i kroppen?

    Jag svettades igår natt och vaknade 5 ggr orolig i kroppen och svårt att andas ruvardag 2 efter ett 5 dagars blastocyt.

    Vill kunna ta det lugnt och ha det bra, men vissa saker kan man ju inte påverka...

    Nån som blivit gravid fast de känt lika som mig??

  • Svar på tråden Ruvningstiden
  • Just me

    Hej, jag har för mig att jag kände precis som dig. Jätte oroligt sov jag också men det är inte så konstigt egentligen efter all medicinering,oro,noja,stress etc...
    Jag blev gravid och går idag in i v 30 .
    Vart gjorde du behandlingen? Kommer du att vänta till TD eller är du sugen på att tjuvtesta tidigare?  

  • Spears
    Just me skrev 2011-05-02 12:13:49 följande:
    Hej, jag har för mig att jag kände precis som dig. Jätte oroligt sov jag också men det är inte så konstigt egentligen efter all medicinering,oro,noja,stress etc...
    Jag blev gravid och går idag in i v 30 .
    Vart gjorde du behandlingen? Kommer du att vänta till TD eller är du sugen på att tjuvtesta tidigare?  
    Jag går i Falun. Vad skönt att höra att du kände lika och att det gick bra! : )  Väntar nog till TD 13 Maj.

    Vart gjorde du behandlingen? Åt du prednisilon (kortison) och tog fragminsprutor också?
  • Just me
    Spears skrev 2011-05-02 13:17:45 följande:
    Jag går i Falun. Vad skönt att höra att du kände lika och att det gick bra! : )  Väntar nog till TD 13 Maj.

    Vart gjorde du behandlingen? Åt du prednisilon (kortison) och tog fragminsprutor också?
    Jag gick också i Falun. De var kanon där tyckte jag :)
    Nä jag tog Suprecur nässpray samt Gonal F sprutor innan ÄP.  Oh vad spännande, 11 dagar kvar! Är det första IVF:en? 
    För mig var det den första så jag känner att jag hade enormt tur verkligen! Hade absolut inte räknat med att det skulle tagit sig så fort men men ...
Svar på tråden Ruvningstiden