• Dalton

Varför jag är bättre än andra människor

Kul! Men varför vill du resonera om det? Och varför på FL?

• Dalton

Jag är fortfarande nyfiken på varför du vill resonera om din uppfattning? Sen tycker jag din inställning är helt ok, du behöver inte tycka att du är lagom för mig. :)

Ska dock ge dig ett varningens ord. Jag, och många med mig kände precis som du tills vi började gymnasiet eller universitetet. Man var van att briljera i klassen eller i byskolan så man trodde verkligen att man var något extra. Sen när man gick vidare till högre studier och fick nya kursare så upptäckte man helt plötsligt att man levt i en skyddad värld. Helt plötsligt i den nya klassen var man medioker. Men man överlever det också. Rock on, kungen!

• Dalton

Kan inte citera men att du inte anser att du faller in i kategorin som inser hur mediokra de är när de börjar högre studier och matchas mot andra skulle jag härleda till ungdomligt oförstånd. Du är för ung för att ha någon erfarenhet av andra världar än din egen, så du tror att din värld är sann. Klassiskt tonårstänk. Men det är inget fel i det. Så resonerar majoriteten i din ålder och det gjorde jag med.

• Dalton

Att TS vid 14 års ålder tror att h'n är unik och lite bättre. Det är lätt att tro i den åldern, men när man kommer ut i världen så inser man att man inte alls är så himla speciell eller framstående, man är varken bättre el sämre än andra.

Svar på tråden Varför jag är bättre än andra människor