• Anonym (kåt brud)
    Äldre 17 May 01:49
    29360 visningar
    65 svar
    65
    29360

    jag vill bara knulla!

    Är en tjej på 22 år med en son på 2 år, singel, bor i stockholms innestad, ser bra ut, har snygg och fast kropp, många killar raggar på mig (i min ålder) men jag vill bara ha någon sort KK... hur fasiken fixar man det?
    Har nog inga att fixa engångsligg men jag är inte den som haft sen med många (3) och vill ha någon som man kan bli trygg med i sängen...
    en älskare!

    Var kan man hitta en sån?!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-17 01:51
    Skrev lite för fort märker jag.
    Har nog inga problem, ska det stå.
    Jag är inte den som har haft sex med många, ska det stå med.

  • Svar på tråden jag vill bara knulla!
  • Äldre 17 May 01:57
    #1

    Det finns redan några trådar som tar upp detta ämne.

    För en tjej funkar vilken kontaktsajt som helst.
    Happy pancake är helt gratis.

    Lycka till! Solig

  • Äldre 17 May 06:56
    #3

    du hittar nog någon

  • Äldre 17 May 07:11
    #4

    Antar att frågan får en snabb lösning i och med att tråden är inlagd. *L*

  • Äldre 17 May 08:37
    #5

    Hur ska en snygg tjej göra för att INTE få nuppa borde väl tråden heta.

    Det är som att missa marken när man släpper en boll.

  • Äldre 17 May 11:30
    #5

    det kan vara lätt kanske att hitta,men svårt att hitta den du letar efter, beroende på vilken sorts män du e ute efter,

    lycka till med sökandet..

  • Ermene­gildo
    Äldre 17 May 11:53
    #6

    Internet. På vilken kontaktsajt som helst där du skriver som du gör kommer du få hundratals svar från killar.

  • Äldre 17 May 21:41
    #7
    Gå på krogen, där riskerar du inte att komma hem tomhänt. Dessutom kan du betrakta objekten IRL innan du gör något förhastat. Men kasta inte pärlor åt svin! Du har råd att vara kräsen.

    Om du tror att du riskerar att få höra en kille säga "Va? Du vill alltså bara ses och knulla ibland? Nej då  får det vara!"  får du leta länge. Jävligt länge.

    Good luck sister!
  • busjam­ten
    Äldre 17 May 21:48
    #8

    Snygg, villig tjej från innerstan i Sthlm?

    Jadu, jag skulle kunna tänka mig att det finns massor av oss killar som ställer sig i kö. Lycka till :D

  • Anonym (kåt brud) Trådstartaren
    Äldre 18 May 02:23
    #9

    På krogen, funkar inte. Finns bara svin där känns det som, vill inte riskera att ha sex med en kille en natt och sen säga hejdå, sedan en till, en till å en till... ne, det är inte riktigt min grej.

    Dejtningsidor, förstår mig verkligen inte på dem. De flesta är ute efter förhållanden också, vill inte lura någon, och man kan ju faktiskt inte skriva "Hej, jag är ute för å ha sex.. kom å ta mig!" inte riktigt JAG.

    Sedan så vill jag ha en TROGEN älskare, inte en som springer mellan 8 tjejer. En KK.. en snubbe man snackar och skrattar med och har underbar sex.

    Varför i hela välrden är det så svårt.. Hatar att vara så ung ibland, känns inte som att "riktiga män" kollar på en, utan bara alla dessa småpojkar som vill leka och skryta med att "jag låg med en mamma".
    Kul..

  • Äldre 18 May 02:38
    #10
    Anonym (kåt brud) skrev 2011-05-18 02:23:00 följande:
    På krogen, funkar inte. Finns bara svin där känns det som, vill inte riskera att ha sex med en kille en natt och sen säga hejdå, sedan en till, en till å en till... ne, det är inte riktigt min grej.
    Fast detta (både sagda känsla och sagda problem) kan du nog få problem med var och hur du än letar.
    Anonym (kåt brud) skrev 2011-05-18 02:23:00 följande:
    Dejtningsidor, förstår mig verkligen inte på dem. De flesta är ute efter förhållanden också, vill inte lura någon, och man kan ju faktiskt inte skriva "Hej, jag är ute för å ha sex.. kom å ta mig!" inte riktigt JAG.
    Börja med att du är ute efter vänskap, äventyr, romans eller dyl. i din presentation och ta emot/sök kontakt utifrån det. När du hittat någon/några vettiga kan du leda in på ämnet sex.
    Anonym (kåt brud) skrev 2011-05-18 02:23:00 följande:
    Varför i hela välrden är det så svårt.. Hatar att vara så ung ibland, känns inte som att "riktiga män" kollar på en, utan bara alla dessa småpojkar som vill leka och skryta med att "jag låg med en mamma".
    Kul..
    Jodå, vi ser dig men tror att vi är för gamla för att intressera dig.
Svar på tråden jag vill bara knulla!