• Ponja

    Kommer jorden gå under 21 Maj 2011?

    Tror ni på att jorden ska gå under på lördag?
    Jag gör det absolut inte, men jag kan ändå inte låta bli att tänka på det, för man "vet ju aldrig". Även om jag personligen inte tror på detta, så har jag lyssnat på många andra som är helt övertygande om att detta kommer ske. Tycker hur eller hur detta är väldigt obehagligt.

    Vad säger ni om detta?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer jorden gå under 21 Maj 2011?
  • fredrikjon82

    Jo för han som sa det la ju fram väldigt trovärdiga bevis, NOOOOT

  • storasyster89
    SilverEmma skrev 2011-05-17 16:50:30 följande:
    Nej, jorden kommer inte gå under på lördag. Har jag fel så ber jag om ursäkt på söndag.
    +1
    ♥ BF 8 juli ♥
  • Ponja
    Quickman skrev 2011-05-17 16:49:43 följande:
    Värdelös tråd.
    Varför gå in på den då stupid Solig
  • Frontline

    Snarare på söndag då jag ska på grillfest på lördag, men jag tror nog mer på att det är jag som går under istället...

    Vilken gång i ordningen är det nu som jorden har eller ska ha gått under?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    Nej, med största sannolikhet kommer inget särskilt hända. Ingen undergång, inget kristet uppryckande och ingen exploderande sol. Detsamma kan sägas om 2012.


    To let the brain work without sufficient material is like racing an engine. It racks itself to pieces
  • Bottis
    Frontline skrev 2011-05-17 17:10:46 följande:
    Snarare på söndag då jag ska på grillfest på lördag, men jag tror nog mer på att det är jag som går under istället...

    Vilken gång i ordningen är det nu som jorden har eller ska ha gått under?
  • Quickman
    rockinjelica skrev 2011-05-17 16:50:26 följande:
    varför just då? folk påstår ju att den ska gå under i december 2012
    och även det är bullshit utan dess likhet. Skillnaden är dock att det finns en mytologisk föreställning om jordens undergång om 21 december 2012; det finns det inte om 21 maj nu i år därför blir frågan irrelevant.
  • Veronica 575

    Tycker inte alls om påståendet att jorden skulle gå under på Lörd..fick samtal från min dotter som blev jätte rädd när hon hörde om detta..visst håller med en föregående talare här som skrev "man vet ju aldrig" o så är de ju man vet ju ALDRIG men när det har påståtts tidigare att jorden skulle gå under o inget hände då så blir man ju verkligen fundersam om vad det är för knäppgök el knäppgökar som irrar :p..så gott folk, vi får väll se då om vi fortfarande går på jorden o att vi som älskar kaffe får oss en kopp på Sönd Morron :)/ Ha de gott o va rädd om varandra

  • Frontline
    Den kristne extremisten och radioprataren Howard Camping åker land och rike runt tillsammans med ett antal andra religiösa fanatiker och predikar för allmänheten att jorden kommer att förintas den 21 maj i år. Och anledningen till detta beror på Pride-festivalen.

    Länk
    tabloid.nu/
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline

    Ja så gick det med det, jorden finns kvar fortfarande och inget har hänt...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Kommer jorden gå under 21 Maj 2011?