Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Varför sola topless?

LucyStacy skrev 2011-05-21 13:36:33 följande:
    Ja. Eller kvinnor som köper TVÅ meloner i affären? Vad är det för fel på att bara köpa EN. Kan de inte bara köpa en melon. Åka hem. Lämna melonen. Åka tillbaks. Köpa andra melonen. Kanske inte så kul för männen som står i kön till kassan att få stånd för att fantasierna skenar iväg när dess slampiga kvinnor INTE KAN KÖPA EN MELON I TAGET!!!
    Vad fan snackar du om? Obestämd
  • Dreams Never Ends
    LucyStacy skrev 2011-05-21 19:40:19 följande:
    Meloner. Vad snackar du själv om? Nä, förresten. Du behöver inte svara. Jag ser att du också snackar om meloner. Hela tråden igenom. Kom igen det är bara meloner. Du äter dom, sedan ser du dom aldrig mer igen. Tycker du att man ska ta på bikiniöverdel på melonerna? Tycker du att de smakar godare då?
    Ja jävlar vad kåt man blir på vattenmeloner som man äter? Driv inte med mig
  • Dreams Never Ends
    Toboas skrev 2011-05-21 20:11:43 följande:
    Det är ungefär lika rimligt i mina ögon som din underförstådda tes att män blir jävligt kåta av att se nakna bröst by default.
    Hahaha stackars dig! Om brösten är så osexuella för dig kan du ju lika gärna köpa två vattenmeloner och kåta på i sängen.
  • Dreams Never Ends
    brünnhilde skrev 2011-05-21 21:34:03 följande:
    Jag syftar på Ts. Igen.
    Alla tänder inte på bröst, Nej? En del tänder precis som du säger bara på bröst som sitter på den man älskar (som min kille) Solig

Men det betyder inte att bröst i allämanhet inte är sexuella. Saker kan vara sexualla utan att man/alla tänder på det.
  • Dreams Never Ends
    aldrigmer skrev 2011-05-21 22:07:25 följande:
    Nå't som stör mig är användandet av uttrycket "privata delar". Detta är ett direktlån från amerikanskans private parts. begreppet privata delar finns inte i Sverige generellt.

Vad jag vill ha privat kan skilja sig ordentligt från vad du vill ha privat, kära TS. Mina bröst vill ha sol i lagom mängd och det får de. Om någon tänder på dem, ja under sker. En naturist har andra privata delar, det vet jag mycket lite om men uttrycket privata delar passar dåligt i diskussionen.
    Ja en del har ju inga privata delar alls tydligen.....Obestämd
  • Dreams Never Ends
    bubblan79 skrev 2011-05-21 22:19:58 följande:
    sola inte utan underdel om du oroar dig för mörka bröstvårtor, då lär dina läppar down under bli likadana haha
    När jag solar solarium brukar jag ta av mig trosorna och lixom "lägga dom" mellan benen så inte blygdisarna blir mörka.
  • Dreams Never Ends
    Plutteli skrev 2011-05-21 23:03:35 följande:
    förlåt en nyfiken fråga, men hur fan ligger man so i ett solarie för att få in ljuset så att insidan av muttan tar färg? (jag är brun naturligt så har aldrig solat solarie)
    Asså jag ligger inte helrak för då blir det vita linjer vid skinorna utan jag typ sitter uppåt med knäna och särar lite. Då får man sol överallt.

Solar ju inte topless på beachen som sagt, men i solariet undviker man ju gärna vita ränder så gott som det går :)
  • Dreams Never Ends
    LucyStacy skrev 2011-05-21 23:40:13 följande:
    Är det sant? :)
    Jaa det är bäst tycker jag :)
  • Dreams Never Ends
    LucyStacy skrev 2011-05-22 09:39:27 följande:
    Är det...skönt? :D
    Haha xD njaa känns väl inget speciellt.
  • Dreams Never Ends
    Toboas skrev 2011-05-22 10:07:43 följande:
    Du ser alltså ingen skillnad på att en kroppsdel är helt osexuell och att  någon blir kåt så fort någon ser den?

Om vi säger såhär. Är en penis en sexuell kroppsdel? Blir du kåt så fort du ser en penis?

Om du svarade "Ja" och "Nej" ovan så kanske du förstår vad jag pratar om. Om du svarade "Ja" och "Ja" så förstår jag varför du tänker som du tänker.
    En del blir kåta direkt. Och det räcker för att jag inte ska vilja ge dom det nöjet.
    Men SOM SAGT så är inte dte andleningen till att jag inte solar topless, utan anledningen till att jag inte solar topless är att jag har en värdefull kropp som jag respekterar och inte visar upp för alla.
Svar på tråden Varför sola topless?