Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • När var hur... hade du sex senast :-)

Tor 19 maj 2011 12:21 Läst 578578 gånger Totalt 1364 svar
    Anonym (Cathr­in)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:21 +2

När: I morse
    Var: I min säng
    Ved vem: Med min sambo
    I vilka ställningar: Vaknade av kyssar i nacken och ett stånd mellan skinkorna.  Blev skedad, därefter tagen bakifrån ch avslutade med att jag red honom.
    Fick du orgasm?: Två stycken
    Var kom han? I mig

• Anonym (Minim­e)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:31 #1

När: Tisdes kväll
    Var: I våra sängar
    Med vem: Min man
    I vilka ställningar: Han låg på mej (heter?!)
    Fick du orgasm?: Nä
    Var kom han? I mig

• Anonym (mysfi­a)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:33 #2

När: I söndagskväll, är verkligen dags idag känner jag =)
    Var: började i kök och slutade i gästsängen
    Ved vem: Med min älskade man
    I vilka ställningar: Blev retad bakifrån i köket...oralsex i hallen...hårt tagen missionär gästsäng Tungan ute
    Fick du orgasm?: ja, ett antal...räknade inte men fler än en gång
    Var kom han? på mina bröst

• Anonym (inatt­.. i morse.­)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:51 #3

Vaknade inatt av försiktiga smekningar i sängen, kände ett praktstånd... avslutades med analt och jaaa det gick för mig...
    Sen imorse överraskade jag honom vid morgon kaffet framför brasan med attgränsla honom o rida honom, han sittandes i soffan.. tills det gick för honom.. tillfredställde mig själv på förmiddagen...
    Detta dygn tillhör inte vanligheterna... men GUUUD va gott det e med sådana här sextoppar i en vardag med fyra barn... ler

• Anonym (kåtis­)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:53 #4

När: 1,5 vecka sen
    Var: i sängen
    Med Vem: min sambo
    I vilka ställningar: bakifrån
    Fick du orgasm: ja
    Var kom han:i mig

• Anonym (mysfi­a)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 12:57 #5
    Anonym (inatt.. i morse.) skrev 2011-05-19 12:51:25 följande:
    Vaknade inatt av försiktiga smekningar i sängen, kände ett praktstånd... avslutades med analt och jaaa det gick för mig...
    Sen imorse överraskade jag honom vid morgon kaffet framför brasan med attgränsla honom o rida honom, han sittandes i soffan.. tills det gick för honom.. tillfredställde mig själv på förmiddagen...
    Detta dygn tillhör inte vanligheterna... men GUUUD va gott det e med sådana här sextoppar i en vardag med fyra barn... ler
    Härligt! Sådana tillfällen man drömmer om som småbarnsförälder! =)
  • Anonym (inatt­.. i morse.­)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 13:24 #6

Ja det e det verkligen, vi har haft en tuff månad med missfall och jobbig tonåring så det har varit så mkt tjafs och tårar så den här vändningen har jag längtat efter... Så skönt när man känner att man "klickar" och finner lusten mitt i allt jobbigt!! Så länge leve spontansex!! Ha ha ha Tungan ute

• Anonym (mysfi­a)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 14:00 #7

Man kanske skulle vara lite spontan ikväll då, Flört

• Tor 19 maj 2011 14:39 #8
    Anonym (Cathrin) skrev 2011-05-19 12:21:54 följande:
    När: I morse
    Var: I min säng
    Ved vem: Med min sambo
    I vilka ställningar: Vaknade av kyssar i nacken och ett stånd mellan skinkorna.  Blev skedad, därefter tagen bakifrån ch avslutade med att jag red honom.
    Fick du orgasm?: Två stycken
    Var kom han? I mig
    För någon vecka sen. Liknande situation, men flickvännen vaknade före mig... Död
    (Jag skedade med henne och fick utlösning i sömnen, hon vaknar precis när jag kommer, på henne, och får värsta frispelet. Jag vaknar av att det är kladdigt i sängen, tjejen står och råskäller på mig och jag fattar ingenting!)
  • Anonym (Tre)
    Visa endast
    Tor 19 maj 2011 14:52 #9

Mellan måndag kväll och tisdag på dagen hade jag sex tre gånger ;)
    Började i soffan,låg bakom henne och förförde henne.. Hade härligt sex en stund i soffan och jag kom en gång.. Gjorde oss klara för sängen och gick och la oss och fortsatte där vi börjat.. Hon slickade mig till orgasm.. Vilade en stund innan jag återigen förförde henne genom kyssar i nacken och andning i örat.. Sen i tisdags blev de en snabbis mot en byrå på ett kontor.......  

• Tor 19 maj 2011 15:09 #10
    MrKlister skrev 2011-05-19 14:39:01 följande:
    För någon vecka sen. Liknande situation, men flickvännen vaknade före mig... Död
    (Jag skedade med henne och fick utlösning i sömnen, hon vaknar precis när jag kommer, på henne, och får värsta frispelet. Jag vaknar av att det är kladdigt i sängen, tjejen står och råskäller på mig och jag fattar ingenting!)
    Hahaaaaha!

Hur f*n lyckades du?
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll