Vad kan du om Buffy the vampire slayer?
Om ni är tvättäkta Buffy-nördar så borde ni nog kunna det här
Om ni är tvättäkta Buffy-nördar så borde ni nog kunna det här
10 av 10. Mera, meeeera! :D
*ska försöka hämta mig från chocken över att inte vara ensam Byffynörd haha*
Det är så lustigt det där, serien gick forever, hade hur många tittare som helst över hela världen, men ändå har man hela tiden haft känslan av att man varit den enda (över 11
) som verkligen bänkat sig
9 av 10...velade mellan om Glory var demon eller gud och ändrade till demon i sista sekunden. Crap! Annars är jag en tvättäkta buffynörd 
6 av 10 rätt, hyfsatt bra för att bara ha strökollat när det gick på tv nån gång, jag har väl sett sammanlagt sex hela avsnitt tror jag högst. jag hade väl turen att ha sett avsnitten du tar upp, sjukt ändå. jag trodde jag skulle få ett rätt kanske när jag såg att det stod byffy quiz.
Jag har aldrig sett ett avsnitt men lyckades gissa mig till 9/10 rätt. Föll på fråga 4 där jag gissade på sourcerer.
Är faktiskt lite förvånad över att genomsnittet är 7 rätt!
Duktiga alla är!
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 91 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.
Konstigt vore annars. Jag är en riktig Buffynörd ![]()
Det där var ju fånigt enkelt... Men som konstant Buffy-tittare är det väl inte så konstigt, blir åtminstone några avsnitt varje vecka. Håller just nu på med säsong 5 med pojkvännen och säsong 7 när jag tittar själv ;)
10 rätt av 10, känns nice... jag är ett tvättäkta buffyfan :) Men så har jag sett alla säsonger typ 3 ggr... ;)
5 rätt och jag har aldrig ens sett serien
Jaha skulle man klippa in det:
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.