• regnbågstroll

    Har bra sexliv, onanerar ändå!

    Jag har bra sexliv med min sambo men jag gillar onanera ändå ibland. Finns inget skönare än egentid med dildo. Tydligen är sånt lämpligt för många. Har man irl kuk så ska man tydligen ge fan i att tillfredsställa sig själv. Samma gäller män, har de en kvinna så "får de inte" runka?????


    Jag är FL s favorittroll!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-14 19:55
    Nu har jag gjort en tråd om det som det snackades om! www.familjeliv.se/Forum-26-175/m59496137.html
  • Svar på tråden Har bra sexliv, onanerar ändå!
  • thomas55

    På teknikmagasinet kan du få en byggsats - gör en dildo efter en avgjutning av din killes snopp.


    Tror inte han blir missnöjd om du gör det - speciellt om han får se när du använder den

  • Anonym
    thomas55 skrev 2011-06-13 00:18:49 följande:

    På teknikmagasinet kan du få en byggsats - gör en dildo efter en avgjutning av din killes snopp.


    Tror inte han blir missnöjd om du gör det - speciellt om han får se när du använder den


    Om man inte tycker sin killes snopp är skön då?
  • thomas55
    Anonym skrev 2011-06-13 00:22:10 följande:
    Om man inte tycker sin killes snopp är skön då?
    Då blir inte killen så glad om man säger det
  • Mikesh

    Om man inte tycker den är skön då har man automatiskt inte bra sex liv... Men en dildo är en dildo.. Hade min käraste om jag haft någon velat köra med dildo. Så hade det inte gjort mig något över huvudtaget .

  • Lollo36

    Nej, jag tycker inte heller att det är ett dugg konstigt. Jag skulle aldrig ta åt mig och fundera på om jag inte duger bara för att min partner onanerar. Det är ju som att blanda äpplen och päron. Sen är det klart att det kan bli ett problem i ett förhållande om partnern bara vill göra det och inte vill ha sex i övrigt, men det är en annan femma.


    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Mevea

    Men det är väl klart att man kan onanera även om man har en relation!
    För mig är onani annat än sex. Onanera är inte det första jag gör när jag är kåt, är ändå sällan lika skönt som äkta vara.
    Onani är ett sätt för mig att koppla av, varva ner. Jag onanerar alltid på kvällen innan jag ska sova.

    Och jag bryr mig inte det minsta om hur ofta min eventuelle partner onanerar... 

Svar på tråden Har bra sexliv, onanerar ändå!