• Anonym (Tjejen)

    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!

    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...
    Aldrig fött barn.
    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.

  • Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
  • kexkille

    En riktig man lämnar dig inte pga hängiga bröst!
    Känner inte till en enda kille som blivit ihop med en tjej pga hennes bröst!
    Personligheten humorn kemin flexibiliteten osv  hos en tjej är helt avgörande för mig t ex.
    Antar att de flesta killar är så(se ovan).
    Skulle en kille mot all förmodan säga nått då är han inte rätt kille helt enkelt..

    Så kör på du fröken

  • Anonym (flerbarnsmor)

    är en tjej på 32 som hela mitt liv haft hängbröst som jag skämts ögonen ur mig för gick från 80 C till 95 F när jag fick barn vilket gjorde saken ännu värre och att läsa vad ni svarat här får mig att tappa hakan och bli sååå glad över era svar

  • Anonym (like it)

    Det jag tycker är viktigast när det gäller bröst är bröstvårtorna... så oerhört tändande med stora bröstbvårtor som man kan suga och nafsa i. Storleken på brösten är inte av så stor betydelse.

  • Anonym (tjej)

    Efter 2 kids så är mina inte precis där de var från början har aldrig haft några större problem med att de hängt heller. Men en kille uttryckte sig mindre snällt och tyckte det var äckligt med sladdriga hängbröst så han ville inte dejta mig på grund av det och på grund av det har jag fått komplex för mina med. Även om andra sagt att de är fina och underbara så hänger den killens kommentarer i skallen och jag tror att andra ljuger för att vara snälla det är positivt att många killar inte bryr sig men det är ändå svårt att komma över sina komplex ibland.

  • Anonym (Bella)

    Gumman, en pojke lägger märke till såna saker, som hängbröst, degmage och celluliter. För hans sexuella erfarenheter består av porr.

    En man vet vad sex är, blickarna, känslan, dofterna, rysningar, smekningar, kyssar osv. Dvs, en kille som vi tjejer vill ha sex med, kommer aldrig ogilla dina bröst.

    Cool

  • Anonym (Smaken som baken)

    Oj det här är svårt, men en sak är säker och det är att smaken är som baken. För vissa killar är bröst jätteviktigt medan andra inte bryr sig alls.

    Men skule jag ge dig ett tips skulle det vara att jobba med din självkänsla. Lär dig acceptera dina bröst som de är. Skäms inte för dem. Eller ännu bättre vore ju om du kunde lära dig älska dina bröst som de är.

    Själv är jag inte så kräsen hur brösten ser ut. Däremot gillar jag inte silikontuttar. De kan vara snygga att se på men inget kul att ta på. Silikontuttar känns ju som att klappa en katt (och hur kul är det egentligen).


    Dyvandi skrev 2011-06-14 23:27:28 följande:
    Wow människa! Sluta vara så nojig över en sådan grej!Tungan ute Du är bara 21 år. Alla killar är inte lika. De tänker olika och har diverse preferenser när det gäller hur en tjej ska se ut eller ska vara utseendemässigt. Var glad för dina fysiska attribut, mademoiselle. Vad som passar/attraherar mig kanske inte passar Mabouto från Zimbabwe eller Martin från Skåne eller Daniel från Stureplan. Har du tänkt på det? Istället bör du lägga ned mycket tid på att bygga och sälja din personlighet som en charmig, härlig, mjuk, varm och passionerad tjej. Killar är inte direkt som måhända du tror...

    Peace out!
    Word! kunde inte sagt det bättre själv.
  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-19 14:52:36 följande:
    Efter 2 kids så är mina inte precis där de var från början har aldrig haft några större problem med att de hängt heller. Men en kille uttryckte sig mindre snällt och tyckte det var äckligt med sladdriga hängbröst så han ville inte dejta mig på grund av det och på grund av det har jag fått komplex för mina med. Även om andra sagt att de är fina och underbara så hänger den killens kommentarer i skallen och jag tror att andra ljuger för att vara snälla det är positivt att många killar inte bryr sig men det är ändå svårt att komma över sina komplex ibland.
    Ja det var taskigt av den killen. Känns inte som om han var värd att dejta dock.
  • Anonym

    Bröstvårtorna tycker jag är viktigare än brösten själv, visst för hängiga är väl inte okej om de är små, stora och hängiga är mer okej. Men folk tycker annorlunda =)

  • Anonym
    lejon 789 skrev 2011-06-15 01:00:09 följande:

    Jag älskar bröst och det skönaste jag vet är att slicka och suga på en kvinnas bröst om hon njuter av det. Storlek och "häng" är så oviktigt. Det är så underbart att suga och höra dig njuta.


     


Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!