• Snowbrigade

    plussade idag!!!

    Herre jesus kristus (jag är allt annat än religiös...). Det är ju för sjutton gubbar ett plus på testet!! Jag tog ett test i morse, för att jag skulle kunna gå till BM med mina jävligt ömmande bröst. Tog ett gravtest för ca 1 månad sedan och det visade negativt eftersom jag inte hade fått min mens efter att ha slutat med Cerazette den 16/4... Har haft jävulskt ont i mina bröst, ringde till BM och dom sa att jag skulle höra av mig i denna veckan om jag fortfarande hade ont och INTE var gravid! Men herregud! JAG ÄR GRAVID!!!! Min sambo såg dock inte lika glad ut... Han sprang snabbt iväg till jobbet... Jag antar att han får smälta detta beskedet ett tag först... 

    Nu är jag helt stirrig, livrädd, nervös, överlycklig, sprallig och chockad. 



    PS. Under tiden jag sitter och skriver detta ringer min sambo och är helt chockad. Han behöver smälta detta under dagen tror jag.... :) 
  • Svar på tråden plussade idag!!!
  • FruFrööjd

    Grattis!!! Fy vad roligt!! Sitter själv o väntar på ett plus... Din karl kommer nog komma hem och vara lina glad som du ska du se. :)

  • FruFrööjd

    Det ska såklart stå lika (!) glad som du är :)

  • Snowbrigade

    Det galna är att jag inte ens hunnit med en menstruation från det att jag slutade med pillerna och att jag blivit gravid.... HUR ska jag kunna jobba idag?! :D

  • Snowbrigade

    Det gick förvånansvärt bra att arbeta idag. 

    Känner mig dock helt vimmelkantig fortfarande. Det är så ofattbart, spännande och skrämmande på samma gång! :) 

  • babytjejen

    åh, grattis, grattis...härligt...

    hoppas jag får ett plus nästa månad...vill ha en liten en såååå mkt!!!

Svar på tråden plussade idag!!!