• Oroligatider

    "Kittlas" när man kissar ut dom sista dropparna

    Jag är en tjej på 18 år och har varit tillsammans med en kille i ca ett halvår. Vi har båda testat oss för könssjukdomar och vi båda var fullt friska. Bestämde mig därför för att börja använda p-piller. 
    - Men innan jag ens en gång fick chansen till att börja med p-piller, kom den här känslan av att jag var så otroligt kissignödig! I 2-4 dagar gick jag runt kissig, men eftersom det inte sved när jag kissade övertalade jag mig själv att det var endast en irritation i klitoris - eftersom det bara "kittlades" när jag kissade ut dom ALLRA sista dropparna.

    Kort därefter började en lätt klåda uppstå i slidan. Klådan är väldigt mild, men ibland kliar det till och när jag vidrör slidöppningen "känner" jag att det finns en klåda där. Tog Canesten, eftersom jag misstänkte svampinfektion, men det gjorde ingen skillnad alls. 

    Denna lätta klåda och den kittlande känslan jag får när jag kissar har varit där i i mer än två veckor nu och jag är så otroligt trött på det. Jag förlorar min sexlust och jag vill knappt gå på toaletten eftersom det känns så otroligt obehagligt! 
    Provade även på att dricka enorma mängder tranbärsdryck, eftersom det sägs vara väldigt effektivt mot urinvägsinfektion (om det nu skulle vara det jag har) - men det har inte uppstått någon skillnad alls!

    Jag vet inte vad jag ska göra, vet inte ens vad det är för "fel" på mig. Har letat som en galning efter någon annan som har upplevt samma sak som mig, men utan något resultat.
    Har ni någon idé om vad det kan vara?
    Skulle vara ytterst tacksam att få svar, det hade lättat på min oro...


    27/6 2011
  • Svar på tråden "Kittlas" när man kissar ut dom sista dropparna
  • Anonym

    Ring vårdcentralen eller gyn och hör med dem. Det kan vara en urinvägsinfektion som kräver lite mer än tranbärsdricka eller kanske svamp som också behöver lite mer än receptfria läkemedel.

  • 98777773

    Hejsan jag har samma problem men jag vet inte vad det är! Har du fått något svar vad det kan vara? För precis så som du har förklarat hur det är för dig när du kissat så känns det exakt för mig med och det är riktigt irriterande!

  • Minmon

    Jag har precis fått denna irriterande känsla, precis det som som skrivs här ovan! Fick ni reda på vad det var?

  • Tody

    Hej! Finns de nån updatering på detta? Nån som kollat upp?? Ha de också såhär!!

Svar på tråden "Kittlas" när man kissar ut dom sista dropparna