• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-08-03 16:28:17 följande:
    Det vet jag med nu oxå..........så jag spar på buden men stämmer in i kören att fler skall berätta Solig
    Men f*n då, jag som tänkte pengarna skulle gå till välgörande ändamål...  Säg ditt då?
  • Mamsis
    Ernst Hugo skrev 2011-08-03 16:33:54 följande:
    Haha...läser du inte alls i tråden? Står längre upp - JInxmannen
    Nä jag gjorde visst inte det hahahahahaha. Känner faktiskt igen nicket hahahaha, men vet inte varför, ska dock kika in hos dig nu
  • Mamsis

Neps, hade fel, har inte varit inne hos jinxmannen förut Någon annan har antagligen haft ett liknande nick, jinx är lite ovanligt så det fastnar

• Mamsis

Är det bara jag som blir lättad ibland när en person visat sitt intresse och man själv bara känner neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej och så visar det sig att personen bor för långt bort eller något annat som ni har som krav? Det tar mer på krafterna att formulera sig när man ska dissa nån än när man vill svara trevligt känner jag..

• Mamsis

Jaha, inte många dagar jag hann vara medlem innan ett idiotmail kom. Läs i vanlig ordning nerifrån och upp.

ellaella skrev:
    -------------------------------
    Garanterat inte, jag kan bara njuta med personer som inte är begåvningshandikappade och det är uppenbarligen du eftersom du inte kan läsa och förstå det du läser. Det är absolut inte smickrande att få ett sådant erbjudande om du tror det, det enda som händer är att du visar din låga intelligensnivå.
    bergslag2 skrev:
    --------------------------------
    skönt :)

ellaella skrev:
    Varför det???

xx skrev:
    du får testa :)

ellaella skrev:
    Ah, men jag är inte ute efter någon att mysa med.

xx skrev:
    jag bor nu i västerås där jag även pluggar, har sommarlov ...
    ja du är välkommen, skulle inte ha något emot att mysa med dig ;)

ellaella skrev:
    Hahaha jag var visst för snabb, jag fick för mig att du hade dina bilder hemliga : )
    Tack, och detsamma. Ja det är bra i Gnesta. Hur är det i Botkyrka?

xx skrev:
    men det är bara o kolla albumet så ser du ju mig :)
    fina bilder på dig..
    hej sara...bra i gnesta ? :)

ellaella skrev:
    Hej

Just nu har jag semester. Och ja det är kul att vara resesamordnare : ) Tack, jag ser gärna dina bilder om jag får :) Jag heter Sara, inte ella.

xx skrev:
    hej vem är du, vad har du för dig om dagarna...resesamordnare låter kul :)
    fin bild på dig, jag har bilder i albumet..
    heter du ella... :)

• Mamsis

Kan påpeka att jag fick ett mail tillbaka där han tyckte jag var elak.

• Mamsis
    Glädje58 skrev 2011-08-03 18:12:27 följande:
    Alla som inte vill ligga är elaka  Skrattande
    Tydligen. Jag kanske borde ha skickat bild på min goa killkompis och sagt att jag ligger redan med honom här, varför skulle jag byta till dig??? Killkompisen är fotomodellsnygg och välhängd enlig säkra källor hahaha. (Dock upptagen men skulle lätt säga att han var min toyboy om jag bad honom )
  • Mamsis
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-03 18:06:49 följande:
    Ohja! Instämmer helt. Jag har precis mailat med en man som verkar trevlig, men när jag fick se hans bilder tänkte jag bara nej nej nej... Men han bor faktiskt för långt bort, puh!
    Tur! Jag kände mig jävligt mesig här en stund hahaha. Jag vill ju inte vara elak mot såna som inte har förtjänat det, men inte heller inge falska förhoppningar. (Vilket en del kan få bara av att man svarar :-S)
  • Mamsis
    Ernst Hugo skrev 2011-08-03 18:13:16 följande:
    Om han nu var lågbegåvad på riktigt så var du ju det Solig
    Hahaha sant, ska tänka på det om (när) det händer igen. En fråga bara, ni män (antar att det bara är män som ser det isf..) ser ni någon stämpel i pannan på mig där det står desperat och lättlurad????
  • Mamsis
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-03 18:27:27 följande:
    Jag har de senaste dagarna insett att jag är smärtsamt kär i mitt ex. Det hade varit fine att vara kär i vem som helst annars, men inte i honom...

En väninna sa glatt att det är väl inga problem, du behöver en rebound-snubbe. Skriv det i din profil tyckte hon. Då hade man nog fått riktigt galna typer efter sig eller kanske hon har rätt att då är det intressanta människor med självdistans...
    Tala om var du bor så ska jag ge dig en reboundsnubbe Eller så kan du gå med på mer6 eller klubb6 så ha du en hel drös efter dig innan du ens hinner skriva en presentation. Visst måste man se upp för galningar, men gå på magkänslan och träffa inte killen annat än offentligt först så..
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)