• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-08-17 20:13:09 följande:
    Brake a leg o allt det där {#emotions_dlg.flower}
    Tack tack!!! Solig
    ETSS skrev 2011-08-17 20:24:57 följande:
    Väntar själv på att börja en utbildning om en vecka, nu är det lite knas med AF som ska hjälpa med finanserna, i morgon får jag veta om det löser sig, annars *darr*

Grattis, grattis Glad
    Då håller jag också tummarna, för dig!!!
  • etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-17 21:25:08 följande:
    Jag håller mina tummar!! Glöm inte att berätta allt sen imon kväll =)
    Garanterat!
  • etanol
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-08-17 23:38:01 följande:

För att typ alla villa ha del av det här spelet? Man får inte säga för tidigt vad man känner, man måste vara lurig på dejt, inte liksom avslöja för mycket, man måste bete sig på ett visst sätt för att annars kan man räkna med att vara singel hela livet...

Ja listan kan göras lång med de grejer som en karl behöver gör för att ens få en uns uppmärksamhet av en kvinna, oavsett hur fantastisk han är en bit in i relationen...

Sen så framstår det som väldigt desperat att skriva samma kväll. Jag tror att många tror att det liksom är såhär: "jaha, nä han hade inget bättre för sig än att ringa nästan direkt, har han inget liv eller?". Jag tror också att ena eller båda parter kan behöva lite tid för att smälta det hela också kanske? Låta tankarna landa???

Jag vet inte!

Skicka en rad på en gång, tycker jag, och tacka för senast. Säg att det var trevligt och att du hoppas ni kan göra om det...Sånt skulle jag uppskatta
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 10:14:32 följande:
    Inte då Solig bara du som inte letat på rätt ställe...

*muttrar; jä*a optimist*

• etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-18 12:10:09 följande:
    Lyckades klämma ur mig vad jag ville till Mr Man. Han svarade och verkar inte helt oäven. Om det här är ett spel från hans sida, så är det då inte mycket roligare än fia med knuff...
    Kan man inte iaf komma överens om gemensamma spelregler i förväg så att alla vet vad som gäller!

Nä fy för fia...

Ska vi skriva ihop ett gäng regler som vi sen sprider på alla forum vi är med i? Det kanske kan bli en ny nätdejtingbibel...
  • etanol

Första regeln;
    1 Hör alltid av dig och tacka för senast. Helst så snart som möjligt efter dejten!

• etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-18 12:25:40 följande:
    Nah, det vill jag ju inte om jag inte tyckte det var en trevlig dejt. Det är fult att ljuga

Ja men alla regler har ju undantag
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-18 12:54:29 följande:
    Regel kanske? "Säg endast det du menar och om du inte menar det säg det inte. Sympatismicker är förbjudet!"

Fast viss kommunikation kan ju ske utan ord

">

" target="_blank">

En till då...Konstpauser är underskattade...
  • etanol
    uniMog skrev 2011-08-18 19:07:17 följande:
    Do tell! Jag behöver höra något smaskigt.
    En fika. En timme. En riktig snygging, dock lite kortare än jag trodde. Bra jobb, bra principer. Men jag fick inte en syl i vädret nästan...Antar att vi båda var nervösa *fniss*

Vi har att göra framöver båda två men han ville iaf ses igen, sa han och nuddade min arm lite lätt. SÅNT betyder nästan mer än ord.

Vi får se, jag är ju eg inte ute efter ett förhållande...

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)