-
Haha, detektiv Baloo. Ja, det är han och jag undrar bestört vad han gör på min profil. Jag är minsann inte tio år äldre än honom *korsar armarna och fnyser*Ernst Hugo skrev 2011-08-01 00:29:26 följande:Är han 34 år? -
Är inte shake my world sjukt dyrt? Jag undrar om det är värt det...HäxanSurtant skrev 2011-08-01 00:34:43 följande:Nå då kan den vara kvar tills de är färdigt så kan jag regga mig på shake efter det om jag nu inte ramlat över mannen med stort M innan dess...
Snart bygger de ju ut 45:an här utanför, så då kan jag ju sola rumpan i trädgården, tända grillen varje torsdag och klirra med lite kalla öl och se om någon stör sig tillräckligt för att skälla ut mig eller komma in och ta över grillandet så jag kan sola rumpan igen
-
Tror inte att det är den sorten som får min värld i gungning och jag har som princip att aldrig dricka roppe-drinkar på förmiddagenErnst Hugo skrev 2011-08-01 00:38:27 följande:Han finns nog på ett annat hrmm forum oxå med liknande nick. Ta en grogg med honom så får du din 3-dagars deht vettja
-
Men åhh, nu fattar jagErnst Hugo skrev 2011-08-01 00:38:27 följande:Han finns nog på ett annat hrmm forum oxå med liknande nick. Ta en grogg med honom så får du din 3-dagars deht vettja
Varför kallar han sig inte för "lille grisen" då ifa det är ett rött plastäpple han vill ha i munnen.
Jag får verkligen lära mig koderna för det här med dejtande. Det är verkligen komplicerat! -
Häxan! Skynda att logga in på HP! Jag har hittat din Transa!!!
-
Jag skrev nicket på din HP-mail. Kolla där. Vill inte skriva det här då det kan bli lite jobbigt för personen ifråga.HäxanSurtant skrev 2011-08-01 01:23:01 följande:Jag e ju inne
vem vem vart 
-
Vad kallas de kvinnliga motsvarigheterna då? *sitter tyst och snällt i skolbänken och lyssnar uppmärksamt*Ernst Hugo skrev 2011-08-01 01:05:02 följande:Hittar du "Gråvarg" så har du en mogen motsats till "Lammet" -
np, hittar du Majstorovic på HP kan du väl säga till migHäxanSurtant skrev 2011-08-01 01:41:23 följande:Danke.. så nu har jag mailat iaf
-
Jag lyssnade på ett samtal mellan några som pratade om nätdejting (så fort jag hör någon nämna det börjar öronen fladdra) En av männen beskrev en kvinna som han hade haft många intressanta mailkonversationer med, men inte träffat pga logistiska problem (hon bodde väl någonstans i Norrland antar jag). Efter många om och men bestämde de sig för att träffas. När det började närma sig fick han kalla fötter och avbokade. Han sa att hon terroriserade honom i ett halvår efteråt, med mail och samtal hon var djupt besviken över honom och hon som tom hade bestämt vad deras framtida barn skulle heta...
Ja, ja, c'est la vie.
Är det ingen av er som har varit på bästa dejten ever? Vill höra hur det går. -
Jag hörde precis en kille berätta om det. I detta fallet slutade det med att han inte fick dejta någonuniMog skrev 2011-08-01 23:34:34 följande:Jag vet inte om jag kommer våga mig ut igen efter att ha läst era skräckhistorier... Påminn mig berätta (imorgon) om killen som försökte dejta både mig och min kompis samtidigt