Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Mitt problem är iaf löst. Han dissade precis mig. Jag var nog för intresserad. Får väl lära mig spelet och spela ointresserad. Men det ligger inte för mig jag är en intensiv person och kan inte dölja vad jag känner. Skitsamma jag får väl starta kattpensionat

• Bye baby Bunting

Jag var framfusig och han blev rädd. Jaha, vad betyder det... Han är tydligen fortfarade intresserad, men jag vet inte vart jag står. Han verkligen shoock my world, på många plan.
    Han fick mina knän att darra, han fick mig att fyllas av åtrå. Skickligt av honom för att fixa det på någon som aldrig sett åt nägon annan än sin man på flera decenier. Han måste vara proffs...

• Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-11 11:45:00 följande:
    den presentation jag haft som fått absolut mest genomslag var för övrigt riktigt anti. Den berättade allt jag inte var, allt som var dåligt med mig. Och slutade med något i stil med "förutom det är jag helt fantastisk".

DEN hittade jag rätt män med. Synd att den försvann när jag träffade exet och avregistrerade mig överallt, den var riktigt bra.
    Det gäller att ha en presentation som lockar till sig rätt klientel och skrämmer bort övriga.
    Träffade du ditt ex på någon dejtingsida? Du behöver inte svara om du inte vill, men det är bara av ren nyfikenhet...
  • Bye baby Bunting

Jag har ett stort antal olästa mail i min brevlåda. Konstigt, jag har inte ens lust att läsa dem...
    Är extremt kräsen det ska jag inte hymla med, men när jag väl hittat något som intresserar mig så är jag inte good enough. Jag vill inte vara i landet "Lagom"

• Bye baby Bunting

Efter att ha varit på en del sidor så har jag lagt ned att svara på alla mail jag får. Bitchigt kan tyckas, men min erfarenhet är att många man svarar tror att ett neutralt svar är lika med intresse. Jag svarar dem jag tror kan vara av intresse för mig.

• Bye baby Bunting
    Henkan skrev 2011-08-11 15:16:15 följande:
    Hur menar du att du inte är good enough?
    Äh, jag bara tramsar mig
    Vi kanske letar efter olika saker bara...
  • Bye baby Bunting
    ETSS skrev 2011-08-11 15:28:55 följande:
    Här kommer en dum fråga från en som inte nätdejtar men som ramlat in här ändå:
    Varför gör ni det?
    Ingen sarkasm eller något från min sida, jag har prövat ett kort tag för några år sedan, men förstår egentligen inte vitsen, är utbudet dåligt? Vill ni inte hellre träffa människor direkt IRL? Känns det säkrare om man börjar dejta via nätet?
    Är mycket tacksam för svar Glad
    *asg* Den frågan har jag ställt mig ofta på senaste tiden. Utbudet är lika taskigt irl på många sätt. Jag vill träffa folk jag annars kanske inte skulle träffa och vill inte gärna ragga upp någon fem i tre på krogen bara för att jag dissat alla andra under hela kvällen/ inte fattat att de flirtat med mig...
    Jag är lite trög när det kommer till den biten, så länge ingen tittar på mig och säger rent ut vad de vill så fattar jag inte. Det kan vara min "ursäkt".

På dejtingsidor så får man en ganska rak kommunikation (oftast) och får veta vad den andra parten är ute efter.
  • Bye baby Bunting
    ETSS skrev 2011-08-11 15:49:12 följande:
    För mig känns det så viktigt att faktiskt träffa människor på riktigt, och krogen känns som ett dåligt alternativ och jag misstänker att nätdejting är lite samma fast ändå olika, fast jag kan ju ha fel.
    Det ultimata hade kanske varit att träffa män genom bekanta eller på arbetsplatsen, men även om jag arbetar med nästan uteslutande män så finns där ingen som lockar (som är singel) och i min bekantskapskrets är de flesta par och resterande ointressanta... Jag sa att jag är kräsen
    Jag vill ha spänningen, kanske lite en kick av att börja prata med helt främmande... Sedan vill jag självklart träffa de jag finner vara intressanta irl. Gärna så snart som möjligt, eftersom jag inte anser mig ha tid att harva runt med mail- och telefonkontakt i evigheter innan vi ser om det finns ngn attraktion. Att bygga luftslott i evigheter lönar sig inte
  • Bye baby Bunting
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-11 16:43:12 följande:
    ingen?
    i stockholm pratar vi nu
    Bor i fel ända av landet, annars hade jag självklart ställt upp för en syster i nöd
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-13 11:52:22 följande:
    Okej dags för dejt för mig ikväll, han verkar väldigt normal och trevlig, inte alls yxmördartypen

Jag ska hem till honom, alltså är det inte ytterst sällan man blir mördad på sin första dejt hemma hos någon? 
    Nej, inte hemma hos någon första dejten!
    Nu kommer alla sitta som klistrade och vänta på att du ska uppdatera så vi vet att du inte är yxmördad.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)