Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Jag fick just ett förslag om att ta en paus från nätdejtingen för att endast njuta av honom...
    Den mannen har jag nog växlat tre mail med
    Min första tanke var "Hell no", så charmig var han inte, tills jag insåg att han skojade

• Bye baby Bunting

Jag ska på dejt imorgon, tror jag ^^
    Känner mig lite blasé, men ska nog uppbåda lite intresse. Han ser otroligt bra ut, är trevlig och bildad, men han är inget som väcker något extra hos mig just nu. Han är rätt på, lite som en hundvalp faktiskt och jag sträcker mig som katten och säger med loj röst "maybe baby"...

Har ni hört katten och hundens dagbok med rix morgonzoo?

• Bye baby Bunting
    Choklad12 skrev 2011-08-16 21:39:11 följande:

Hmm, då var dejten över - visst han var trevlig men konversationen gick oerhört trögt och inget som jag direkt fastnade för. Så det blir till att fortsätta leta!

men, har ett litet problem...har en annan kille som vill träffa mig men jag vill inte träffa honom -vi har mailat hela sommaren men jag har hållt en väldigt låg profil och inte varit jätteintresserad. Vad sjutton skriver jag?

"jo, vi har mailat ett tag nu men jag känner att jag inte är intresserad av att träffas" ? - det låter så hårt på nåt sätt Foten i munnen

Men ärligt!

Gör det, bäst att göra det snabbt och smärtfritt innan det går ännu längre tid.
  • Bye baby Bunting

eq= emotionell intelligenskvot

Hur mottaglig man är för andras känslor och hur medveten man är om sina egna.
    Tror du passar henne rätt bra

• Bye baby Bunting

Varför skulle du göra det? Det är väl inte en tvilling du är ute efter?

• Bye baby Bunting

Visst är den jag lyssnade på den en gång på jobbet hade lite svårt att hålla masken.

• Bye baby Bunting

Kan man gå på dejt i huckle och solglasögon? Hade behövt 2 paket hårfärg och borde nog hållt koll på klockan lite bättre. Resultatet blev fläckvis svart utom i nedre längderna och lyckades även färga ena örat svart

• Bye baby Bunting
    ETSS skrev 2011-08-17 13:08:24 följande:
    Men du det är win/win för dig:
    Du ser intressant ut på din dejt Solig

Lycka till och rapportera gärna Glad
    Jag bangade. Gick från loj katt till ice queen. Han är inte vad jag söker just nu.
    Dessutom hände ytterligare en sak på jobbet som inte bidrog till att öka min skönhet.
  • Bye baby Bunting

Vad som hände kan jag inte berätta med risk för att mina kollegor hänger här (vem vet vem som döljer sig bland alla fantasifulla nick) Men det är något som allt smink i världen inte kan dölja.

Varför jag blev Ice Queen, ja, han var ju inte Mr Man...

• Bye baby Bunting

Lyckades klämma ur mig vad jag ville till Mr Man. Han svarade och verkar inte helt oäven. Om det här är ett spel från hans sida, så är det då inte mycket roligare än fia med knuff...
    Kan man inte iaf komma överens om gemensamma spelregler i förväg så att alla vet vad som gäller!

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)